Tolmuimeja Performer Silent, PHILIPS, FC8781/09, punane 903931177

Tolmuimeja Performer Silent, PHILIPS, FC8781/09, punane 903931177 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €
249 €
Säästad 50,00 €
-20%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Performer Silent tolmukotiga tolmuimeja, 650 W , A+ABA, Allergiavastane filter, tolmukott 4L, Tegevusraadius 12m, ,madala müratasemega 66dB, TriActive PRO otsak, parketiotsak; Punane; Valmistatud Euroopas

Eemaldab ja lukustab > 99,99%* tolmust ja allergeenidest

A+AA energiamärgis
Allergiavastane filter
66 dB vaikseks tolmuimemiseks
12 m raadius

Suur jõudlus ja madal elektritarbimine

TriActive Pro otsak eemaldab sügavpuhastamiseks ka kõige peenema mustuse

Käepidemesse integreeritud pehme hari on alati kasutusvalmis

Allergiafilter püüab kinni 99,9% kogu tolmust – ECARFi sertifitseeritud

Energiatõhususe märgis
A+
Tolmutagastusklass
A
Vaibapuhastusklass
B.
Kõvakattega põrandate puhastusklass
A
Sisendvõimsus (IEC)
650 W
Helitugevus
66 dB

Komplektisolevad tarvikud
Piluotsak
Väike otsak
Sisseehitatud hari
Lisaotsak
Parketiotsak
Tavaline otsak
TriActive Pro

Tegevusraadius
12 m
Kandesang
Peal ja ees
Juhtme pikkus
9 m
Tolmukambri täitumise indikaator
Jah

Toru tüüp
Kaheosaline metallist teleskooptoru

Ratta tüüp
Kummist

Toruliitmik
SmartLock

Võimsuse reguleerimine
Elektrooniline seadmel

Toote mõõtmed (p x l x k)
470 × 320 × 280 mm
Toote kaal
5,4 kg

Spetsifikatsioonid

Kuiv

Allergiafilter

Filtreerimine

Kodu

Vaip, Kõva põrand

12 m

66 dB

Jah

Jah

9 m

Jah

650 W

TriActive Pro

Jah

5.4kg

28cm

47cm

32cm

Tolmukott

4 l

Teleskoopiline

Metall

Kumm

Must, Punane

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.