Tolmuimeja Performer Silent PHILIPS FC8786/09, tolmukotiga, 650 W, 4 L 903931175

Tolmuimeja Performer Silent PHILIPS FC8786/09, tolmukotiga, 650 W, 4 L 903931175 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €
339 €
Säästad 60,00 €
-18%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Eemaldab ja lukustab > 99,99%* tolmust ja allergeenidest

A+AA energiamärgis
Allergiavastane filter ja komplekt
66 dB vaikseks tolmuimemiseks
12 m kasutusulatus, kaugjuhtimispult

Vaikne tolmuimemine, mis ei sega kedagi See tolmuimeja on mõeldud töötama madala müratasemega, et saaksite mis tahes ajal tolmu imeda seejuures kedagi häirimata. Tootel on optimeeritud õhukanalid, varutsoonid ja vaikne mootor, mis võimaldavad vaikselt tolmu imeda. QuietMarki sertifitseeritud.

Allergiafilter püüab kinni 99,9% kogu tolmust – ECARFi sertifitseeritud

TriActive Pro otsak eemaldab sügavpuhastamiseks ka kõige peenema mustuse

Parketiotsak kaitseb põrandat kriimustuste eest

Allergiavastane komplekt puhtamate pindade ja tervislikuma kodu jaoks

Valmistatud Euroopas, usaldusväärne kvaliteet

Ergonoomiline kaugjuhtimispuldiga käepide

Energiatõhususe märgis
A+
Tolmutagastusklass
A
Vaibapuhastusklass
B.
Kõvakattega põrandate puhastusklass
A
Sisendvõimsus (IEC)
650 W
Helitugevus
66 dB

Komplektisolevad tarvikud
Piluotsak
Väike otsak
Sisseehitatud hari
Allergiavastane komplekt
Lisaotsak
Parketiotsak
Tavaline otsak
TriActive Pro

Tolmukoti mudel
s-bag Ultra Long Performance tolmukott
Tolmumaht
4 l
Väljalaskefilter
Allergiavastane filter
Mootorifilter
Mikrofilter

Toote mõõtmed (p x l x k)
470 × 320 × 280 mm
Toote kaal
5,4 kg

Spetsifikatsioonid

Allergiafilter

Filtreerimine

Kuiv

Kodu

Vaip, Kõva põrand

12 m

66 dB

Jah

650 W

TriActive Pro

Jah

Jah

5.4kg

28cm

47cm

32cm

Jah

9 m

Tolmukott

Metall

Teleskoopiline

Kumm

4 l

Sinine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.