Tolmuimeja Philips PowerGo FC8243/09 + Kingituseks tolmukotid! P903931308

Tolmuimeja Philips PowerGo FC8243/09 + Kingituseks tolmukotid! 903931308 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,95 €
109 €
Säästad 29,05 €
-27%
Kaasa kingitus Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tolmuimeja Philips PowerGo FC8243/09

Allergiavastane filter püüab kinni isegi kõige peenema tolmu ja allergeenid.

AAA energiamärgis**
Allergiavastane filter
3 l
Energiatõhususe märgis
A
Tolmutagastusklass
A
Vaibapuhastusklass
D
Kõvakattega põrandate puhastusklass
A
Aastane energiatarve
27,9 kW/h
Sisendvõimsus (IEC)
750 W
Helitugevus
77 dB

Komplektisolevad tarvikud
„Kaks ühes“ hari
Piluotsak
Tarvikute hoidik
Seadme küljes
Tavaline otsak
Mitmeotstarbeline otsak

Toote mõõtmed (p x l x k)
403 × 263 × 220 mm
Toote kaal
4,3 kg

Tegevusraadius
9 m
Kandesang
Peal ja ees
Juhtme pikkus
6 m
Toru tüüp
Kaheosaline metallist teleskooptoru
Ratta tüüp
Plast
Toruliitmik
Kooniline
Võimsuse reguleerimine
Pöördnupp

Tolmumaht
3 l
Väljalaskefilter
Allergiavastane filter
Mootorifilter
Ühekihiline vahufilter

---

Kingituse info:
S-Bag tolmuimejakotid FC8019/03
Pakis 15 tk. Keskmise kasutamise juures jagub tolmukotte lausa kaheks aastaks! Philipsi originaaltolmukotti s-bag saab kasutada kõigis Philipsi ja Electroluxi kontserni (Electrolux, AEG, Volta, Tornado) tolmukotiga tolmuimejates. Kingituse väärtus 19.95€.

Spetsifikatsioonid

5.426 kg

45.0 cm

25.0 cm

27.0 cm

6 m

punane

A

750 W

77

Kaasa kingitus, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.