Tolmuimeja Samsung, VC07M25L0WC/SB P890134278

Tolmuimeja Samsung, VC07M25L0WC/SB 890305134 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

  •  Mugavalt kättesaadav kaks ühes lisatarvik asub käepideme all, olles nii alati hõlpsalt ligipääsetav, kui soovid puhastada mööblit või väikeseid, raskesti ligipääsetavaid kohti.* 360° voolik pöörleb alusel täisringi. Nii liigub voolik vabalt igas suunas, sealjuures väändumata või segi minemata. Nii saad mugavalt ja tõhusalt liikuda ja suunda muuta.* Suured kummirattad võimaldavad sujuvalt ja takistusteta kodus ringi liikuda põrandat kriimustamata.* Hinga puhtamat õhku tänu täiustatud allergeenide filtreerimisele, mis minimeerib sinu koju tagasi paiskuvate peene tolmu ja allergeenide kogust.
  • Spetsifikatsioonid

    Kaheastmeline (NB-930), parketihari (HB 100), lemmikloomahari Pet Brush (TB-250)

    200

    Tolmukotiga

    Tolmukott

    2.5

    Jah

    750

    Korpuselt

    9.2

    Jah

    HEPA-filter

    A

    28

    A

    A

    D

    Tolmukoti täitumise indikaator

    Põhiotsik, Parketiotsik, Lemmiklooma hari, Pehmed kummirattad, Teleskooptoru

    must

    6.5 kg

    24.6 cm

    39.0 cm

    28.0 cm

    A

    Võrgutoide

    750 W

    79

    6 m

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.