Elektriline hari Kärcher KB 5 *EU 890199164

Elektriline hari Kärcher KB 5 *EU 890199164 Kärcher

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
74,95 €
89,00 €
Säästad 14,05 €
-16%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tehnilised andmed
Universaalharja töölaius 210 mm
Konteineri mahutavus 370 ml
Aku pinge 3,7 V
Aku tööaeg kõvadel põrandatel 30 min
Aku tööaeg vaipadel 20 min
Akutehnoloogia Liitiumioonaku tehnoloogia (Li-ioon)
Toitepinge 100 / 240 / 50 / 60 V/Hz
Kaal koos akudega 1,17 kg
Seadme mõõdud koos käepidemega (pikkus x laius x kõrgus) 215 x 230 x 1120 mm
Mõõdud (pikkus x laius x kõrgus) 215 x 230 x 1120 mm

Kõvade põrandapindade ja vaipade kiire ja tõhus vahepealne puhastamine? See on täiuslik töö KB 5 juhtmevaba elektriharja jaoks. Tänu Kärcheri adaptiivsele puhastussüsteemile pakub juhtmevaba elektrihari silmapaistvaid puhastustulemusi ja eemaldab mustuse lihtsalt ja täielikult. Liitiumioonakul töötav KB 5 on kiiremini kasutusvalmis kui tolmuimeja ja muudab vahepealse puhastamise äärmiselt mugavaks: see võimaldab töötada ergonoomiliselt ilma kummardamata, pühib väga serva lähedalt, ulatub isegi toolide vahele ja mööbli alla ning seda saab mugavalt kasutada ka treppidel. KB 5 seadme teised tunnused ja jõudlusomadused on juhtmevaba elektriharja automaatne sisse-välja lüliti, paindlik topeltliigend lihtsaks manööverdamiseks, mugavalt külje pealt eemaldatav mustusepaak, universaalhari, ruumisäästev hoiustamine ja madal kaal.

Spetsifikatsioonid

Liitiumioon (Li-Ion)

3,7 V

30 min

20 min

Patarei

Kotita

0,37 l

Must, Kollane

Kuiv

Vaip, Kõva põrand

21cm

1.2kg

112cm

21.5cm

23cm

Jah

1

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.