Tolmuimeja PHILIPS FC9729/09, tolmukotita, punane P890236579

Tolmuimeja PHILIPS FC9729/09, tolmukotita, punane 903931173 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €
219 €
Säästad 40,00 €
-18%
ALE Hopp



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Energiatõhususe märgis
A
Õhuvoog (max)
41 l/s
Sisendvõimsus (max)
650 W
Helitugevus
< 76 dB
Vaibapuhastusklass
C
Tolmutagastusklass
A
Kõvakattega põrandate puhastusklass
A


Tolmumaht
2 l
Väljalaskefilter
Allergiavastane filter
Mootorifilter
Eluaegne pestav filter
Kasutatavus

Tegevusraadius
10 m
Kandesang
Peal ja ees
Juhtme pikkus
7 m
Võimsuse reguleerimine

Toruliitmik
ActiveLock

Toru tüüp
Kaheosaline metallist teleskooptoru

Ratta tüüp
Kummist

Tavaline otsak
TriActive'i otsak

Komplektisolevad tarvikud
Piluotsak
Väike otsak
Sisseehitatud hari
Lisaotsak
Kõvakattega põranda otsak

Toote mõõtmed (p x l x k)
505 x 292 x 292 mm
Toote kaal
5,5 kg

Spetsifikatsioonid

Kuiv

Kodu

10 m

Allergiafilter

Tsüklon

Vaip, Kõva põrand

41 l/s

76 dB

Jah

Jah

Jah

2

Jah

Jah

7 m

Jah

Jah

Jah

7 m

1800 W

0,5 W

28 kWh

420 W

2100 W

5.5kg

29.2cm

50.5cm

29.2cm

2 l

Teleskoopiline

Kotita

Metall

Kumm

2

Jah

Plast

Punane

ALE Hopp

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.