Käsi- ja varstolmuimeja Bosch BBH216RIA, tumesinine 903931756

Käsi- ja varstolmuimeja Bosch BBH216RIA, tumesinine 903931756 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €
189 €
Säästad 89,05 €
-47%
Allahindlus kehtib 29.08.2019 - 26.09.2019
Bosch Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lõpuks ometi! Ei mingit juhet! Ei mingit järeleandmist paindlikkuse suhtes. Uus juhtmeta käsitolmuimeja Readyy´y kaks-ühes: ideaalne abiline puhastustöödes.
Kaks-ühes: käsitolmuimeja ja vars-tolmuimeja tagavad suure paindlikkuse
Puhas mugavus: lihtne kasutada, hoiule panna ja puhastada, seda tänu kergele kaalule ja EasyClean-süsteemile
Maksimaalne paindlikkus: äärmiselt liikuv otsaku ühenduskoht võimaldab puhastada piiranguteta nii mööbliesemete kõrvalt kui ka alt
Eraldiseisev, lihtne paigaldada, ruumisäästev, paindlik laadimine mis tahes pistikupesast
Keskkonnasäästlik laetav nikkel-metall hübriidaku.

Ülimugav: lihtne kasutada, hoiule panna ja puhastada, seda tänu kergele kaalule ja EasyClean-süsteemile
Easy Clean System: otsaku harjastega rulli on lihtne ära võtta ja puhastada
Maksimaalne paindlikkus: äärmiselt painduv otsaku ühenduskoht võimaldab puhastada piiranguteta nii mööbliesemete kõrvalt kui ka alt
Lihtne kõvale pinnale asetada, ruumisäästev ja võimalik laadida ükskõik millisest pistikupesast
Keskkonnasäästlikud Ni-MH akud
Eriti pikk tööaeg kuni 32 MIN
Aku laetuse näidik: jah
Laadimisaeg: 12-16 tundi
Kaal: 3 KG
Mõõtmed: 1160 x 265 x 135

Spetsifikatsioonid

Kuiv

Filtreerimine

Jah

Paljas põrand, Vaip, Kõva põrand

2

8cm

Jah

Tolmukott

0,4 l

Jah

Ei

Sinine

Jah

Jah

Nikkel-metallhüdriid (NiMH)

16,8 V

32 min

16 h

Patarei

3kg

116cm

13.5cm

26.5cm

Bosch, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.