Varstolmuimeja SVJ520BFSP / 2-in-1 / Loomakarvadele, Black+Decker 890267798

Varstolmuimeja SVJ520BFSP / 2-in-1 / Loomakarvadele, Black+Decker 890267798

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
219 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aku: 18V
Võimsus: 30 W
Õhuvool: 826 l/min
Õhuvool (käsitolmuimeja): 984 l/min
Prügimahuti: 500 ml
Tööaeg: 25 min
Kaal: 4 kg

Smart Tech filtrisensor - masin annab märku, kui filter on ummistunud ning seda on vaja puhastada
Smart Tech akumahutavuse näidik
Smart Tech pinnasesensor reguleerib imuri võimsust vastavalt puhastatavale pinnale - vaiba puhul suurendab võimsust ning sileda pinna puhul vähendab, et tagada maksimaalne tööaeg
Tsentrifugaaljõul surutakse mahutis olev prügi mahuti äärtesse ning filtripind jääb puhtaks. See tagab hea imemisvõimsuse
"Intelligent Boost" funktsioon tõstab ajutiselt imemisvõimsust, et imada ka suuremat prügi
Eemaldatavad ning pestavad prügimahuti ja filtrid
Avar suue võimaldab hõlpsasti imeda ka suuremat prügi (nt. maha kukkunud koeratoit)
Lõhnastatud eelfilter
Kolmekordne filtreerimine
Spetsiaalsed harjased, mis hõlbustavad loomakarvade kokkukogumist

Komplekti kuulub:
Integreeritud peen otsik, integreeritud hariotsik, laadija

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.