Aurutriikraud Philips Azur Elite, GC5034/20 890327012

Aurutriikraud Philips Azur Elite, GC5034/20 890327012 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
129 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

OptimalTEMP-tehnoloogia: põletusjälgede tekkimine on välistatud, seadistusvajadus puudub
Tänu OptimalTEMP-tehnoloogiale garanteerime, et see triikraud ei tekita triigitavale kangale kunagi ühtegi põletusjälge ning saad triikida ohutult ja mis tahes järjekorras kõiki materjale – teksariidest siidini ja linasest kašmiirini. Sa ei pea ootama, millal temperatuur soovitud seadistuseni jõuab, ega rõivaid eelnevalt sorteerima. Philipsi OptimalTEMP-tehnoloogiaga aurutriikrauaga on triikimine lihtsam ja kiirem ning neid triikraudasid on katsetanud sõltumatud kangaeksperdid.

Mugavad aururežiimid: DynamiQ, MAX, ECO ja OFF
Valida saab mitmete aururežiimide vahel. Režiim DynamiQ tagab automaatselt ideaalses koguses auru just siis, kui seda vajad; režiim MAX eemaldab tugevad kortsud võimsa pideva auruvooga; minimaalse pideva auruvooga aururežiim ECO säästab kuni 20% energiat; režiim OFF võimaldab auruga varustamise välja lülitada.

Režiim DynamiQ vabastab ideaalse tulemuse saavutamiseks nutikalt auru
Kõige täiuslikum aurutriikraudades kasutatav DynamiQ andur teab täpselt, kuidas Sinu triikraud liigub ja millal see seisab. Aururežiim DynamiQ vabastab kiiremaks triikimiseks automaatselt vajaliku koguse auru just siis, kui seda vajad. Ülimaks mugavuseks ja lihtsaks triikimiseks hakatakse aurutama kohe, kui triikraud liikuma hakkab, ja aurutamine lõpetatakse, kui triikraud paigal seisab.

3000 W kiireks kuumenemiseks ja tõhusaks triikimiseks
Tagab kiire kuumenemise ja suurepärase jõudluse, et triikimisele kuluks vähe aega.

Turboauru pump suunab kuni 50% rohkem auru läbi kanga
Meie sisseehitatud turboauru pump tagab kuni 50% võimsama pideva auruvoo, mistõttu saab kortsud veelgi kiiremini eemaldada.

SteamGlide Plusi tald üliheaks libisemiseks
Meie ainulaadne täiustatud titaaniumkihi ja kuuekihilise kattega SteamGlide Plusi tald tagab igal kangal suurepärase libisemise. Mittenakkuv, kriimustustekindel ja lihtsasti puhastatav.

Kuni 65 g/min auruvoog kortsude kiiremaks eemaldamiseks
Võimas ja pidev auruvoog suunab kortsude kiiremaks eemaldamiseks kangasse kuni 50% rohkem auru.

Kuni 260 g võimas auruvoog eemaldab tugevad kortsud
Tungib tugevate kortsude hõlpsaks eemaldamiseks sügavamale kangasse.

15 sekundiga toimiv funktsioon Quick Calc Release tagab kauakestva aurujõudluse
Täiustatud auru genereerimine lihtsustab katlakivi lahustamist, mistõttu koguneb nüüd paaki kuni 5 korda rohkem katlakivi. Tänu funktsioonile Quick Calc Release on paaki lihtne vähem kui 15 sekundiga eemaldada ja tühjendada ning see tagab iga päev kauakestva aurujõudluse.

Järelevalveta jäänud triikraua automaatne väljalülitamine
Kui triikrauda ei kasutata, lülitub see välja. Tallale asetatud triikraud lülitub 2 minuti pärast automaatselt välja. Kannale asetatud triikraud lülitub 8 minuti pärast automaatselt välja.

Spetsifikatsioonid

260

Jah

2.5

Jah

SteamGlide Plus tald

Jah

65

Jah

350

1.936 kg

17.5 cm

13.5 cm

33.3 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.