IronCare filter Katlakivivastane kassett 903930774

IronCare filter Katlakivivastane kassett 903930774 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
9,95 €
12,95 €
Säästad 3,00 €
-23%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

99% katlakivivaba* filtreeritud vesi
Kasseti sisemuses olev ioonivahetusvaik eemaldab kraaniveest 99%* katlakivist; see tagab puhta vee, mida võib kasutada triikimiseks. *Alla 25 l 8,4 dH karedusega vee töötlemisel.

Püsiv auruvoog
IronCare'i demineraliseeritud vesi aitab kiiresti ennetada katlakivi kogunemist triikrauda: talla ja keedunõu sisemusse. Katlakivi ei ummista auruavasid, teie triikrauast väljub püsivalt auru; see muudab teie triikimiskogemuse meeldivamaks.

Väldib katlakivijääkide jätmist
Eriti tõhus kassett aitab ennetada katlakivi kogunemist. Triikimise ajal ei riku katlakivijäägid teie hinnalist kleiti. Näete hästi triigitud riietes hea välja.

Ülikiire filtreerimine
Tänu kasseti erilisele kujule voolab vesi kiiresti sellest läbi; see võimaldab alustada triikimist kiiresti, ilma ootamiseta. Asetage IronCare enda kõrvale, siis saate täita triikrauda ükskõik millal, ilma et peaksite seda iga kord täitmiseks valamu juurde viima.

Mugav käepide
Tänu spetsiaalsele käepidemele on katlakivivastast filtrit triikraua veepaagi täitmise ajal mugavam käes hoida. Käepideme krobeline tekstuur hoiab ära libisemise, kui käed on niisked või märjad.

Kasseti asendamine
Kassett muudab värvi järk-järgult, sõltuvalt töödeldud vee hulgast, ülevalt alla. Kasseti kasutusaja jooksul saate näha, kuidas värv muutub sinisest pruuniks. Seadme optimaalse jõudluse tagamiseks asendage kassett, kui see on muutunud üleni pruuniks.

Kuni kolm kuud triikimist
Et teie piirkonna vee karedus ja ka iganädalane triikimistundide arv on erinevad, on ka teie kasseti kasutusiga sõltuvalt sellest erinev; üks kassett peab vastu kuni kolmekuulisele triikimisajale.

Sobib kõikidele triikraudadele
IronCare sobib kõikidele triikraudadele, s.t aurutriikrauale, aurugeneraatorile ja rõivaste aurutile. See on triikimistarvik, mida võib lisaks Philipsi triikimisseadmele kasutada ka teiste kaubamärkide triikraudadega.

Spetsifikatsioonid

GC024

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.