Raskustekk 8 kg 920007391

Raskustekk 8 kg 920007391

  • 14 päeva tagastusõigus
299 €
349 €
Säästad 50,00 €
-14%
Kuupakkumised Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Raskustekk UneRuno - erinevad kaalud.

Raskustekk, mis toob hea une
Tekk on tavapärasest mitmeid kordi raskem ning selle kasulik mõju ilmneb nii stressi kui ärevuse leevendamises kui ka sügavama une soodustamises. Teki valikul soovitame lähtuda põhimõttest, et selle kaal peaks olema 10% kehakaalust, või veidi raskem.

Teki pealiskangas on 100% puuvillane, täitematerjal 100% polüester
Mõõdud 150 x 200 cm

UneRuno raskustekk on tehtud inimesele, kes vajab kiiret leevendust ärevusele või keda vaevavad uinumisraskuseid.
Tavapärasest mitmeid kordi raskemaid tekke on meditsiini- ning teraapiavaldkondades kasutatud juba aastaid.
Nende kasulik mõju on ilmnenud nii stressi ja ärevuse leevendamises, kui ka sügavama une soodustamises.

Teki raskus mõjub sinu kehale ja meelele rahustavalt – see on nagu üks suur, mõnus kallistus.
Raskuse toimel hakkab sinu keha tootma serotoniini ja melatoniini – need organismi poolt toodetavad ained tekitavad rahulolutunnet ja soodustavad uinumist.
Lisaks väheneb kortisooli ehk stressihormooni tase.
Selle tulemusena on sul võimalik kiiremini rahuneda, uinuda ning nautida pikemat ja sügavamat und.

Oleme oma tootearenduses jõudnud unikaalse lahenduseni – meie tekis sisalduvaid raskuseid saab soovi korral eemaldada või vajadusel ka juurde lisada.

Teki pealiskangas on 100% puuvill
Soojustäide on 70% Tencel / 30% polüester.
Tencel materjal on ökoloogiliselt puhas, hästi hingav, antibakteriaalne ja niiskust imav.

Raskustäiteks on antibakteriaalsed ja pestavad plastikgraanulid.

Spetsifikatsioonid

valge

150 x 200

polüester

puuvill

Kuupakkumised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.