B Bois raudpann Mineral B 20cm, 24cm, 26cm, 28cm, puidust käepide,. Suurus - ø 28 cm 890767056

B Bois raudpann Mineral B 20cm, 24cm, 26cm, 28cm, puidust käepide,. Suurus - ø 28 cm 890767056

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

“Mineral B-element pann”: raud on mineraalne materjal. Viimistletud mesilasvahaga. Ei sisalda perfluorooktaanhapet ega polütetrafluoroetüleeni (teflonit). Pann läheb väga kuumaks, praadides toidu kiiresti ja säilitades nii vitamiinid ja toitained. Tänu kõrgele temperatuurile sobib see suurepäraselt toidu KIIREKS PRAADIMISEKS, PRUUNISTAMISEKS JA GRILLIMISEKS. Mida rohkem panni kasutada, seda parem on tulemus. Mida tumedamaks pann muutub, seda vähem nakkub toit panni külge.Raud on väga hea kuumuse edastaja ja induktsiooni kuumutusvõime on märkimisväärne. Seetõttu jälgige raudpanni induktsioonplaadil kasutamisel järgnevat: -kasutage keskmist temperatuuri- ärge kasutage MAKSIMAALSET KUUMUST- ärge kuumutage tühja panniKui pann kuumeneb üle 140 oC, praeb süsinikterasest pann kiiresti toidu nii, et sellele tekib kuiv pruun pind, karamelliseerides toidus olevad mahlad. Seda protsessi nimetatakse Maillardi reaktsiooniks. Toidule tekib krõbe koorik, mis hoiab ära vedelike aurustumise. Toidu pind muutub pruuniks ja krõbedaks, kuid sisu jääb õrnaks ja pehmeks. Pann sobib suurepäraselt liha praadimiseks või maitsva omleti tegemiseks.Enne esmakordset kasutamist:Puhastage panni kuuma veega. Hõõruge panni korralikult, et eemaldada liigne mesilasvaha. Pannile jääb väga õhuke kiht mesilasvaha, mis aitab kaasa mittenakkuva pinna tekkimisele.Panni kasutamiseks ettevalmistamine:Valage pannile umbes 1 ml õli, nii et see katab ainult panni põhja, kuumutage panni kuni tekib aur. Seejärel valage pannilt õli ära ja pühkige panni paberrätiga.Mida rohkem panni kasutate, seda parema tulemuse saate. Mida tumedamaks pann muutub, seda paremad on panni loomulikud nakkumisvastased omadused.Kasutamine:Kuumutage pannil veidi õli, kui see on kuumenenud, pruunistage toitu kiiresti umbes 45 sekundit igalt küljelt, enne kui kuumust alandate, et praadimine lõpule viia. Ärge jätke toitu pärast praadimist pannile. Panni puhastamine pärast kasutamist: - Peske panni kuuma vee ja nuustikuga. Kuivatage.- Puhastage panni aeg-ajalt: kuumutage panni kiiresti soolaga umbes 1,5 minuti vältel. Kuivatage majapidamispaberiga. - Õlitage majapidamispaberiga, hoidke kuivas kohas.Hoiatus!Ärge jätke panni vette ligunema. Kui toit on jäänud panni külge, eemaldage see nuustikuga. Ärge pange panni kunagi nõudepesumasinasse. Kui neid tingimusi ei täideta, võib pann hakata roostetama. Rooste eemaldamiseks hõõruge panni tugeva harjaga. Happelised toidud (tomatid, valge vein) võivad tekitada pannile plekke. Sel juhul tuleb panni uuesti õliga kuumutada. Kui teie pliidile tekivad panni kasutamise tõttu mesilasvaha jäljed, eemaldage need majapidamispaberiga, kui pliit on soe.
Valmistatud Prantsusmaal!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.