SK Pluss koknuga 34cm 890201494

SK Pluss koknuga 34cm 890201494

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
109 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kogupikkus: 34 cm, tera pikkus: 20 cm – Toote number 1895486031 -Samas kollektsioonis on saadaval erinevad nugade tüübid ja komplektid.
Materjal: sepistatud tera roostevabast ja happekindlast spetsiaalsest tera terasest. Nuga püsib tänu karastatud terasele kaua terav. Neetühendusega kvaliteetsest plastikust ilma piludeta käepide.
Performance Cut tehnoloogia: ühendab WMF traditsioonilise sepistamise eelised uusimate tehnoloogiate eelistega, tagades nugade kauakestva teravuse.
Ergonoomiline käepide ja suurepärane käepideme ja tera vaheline tasakaal, mis teeb noa käsitlemise mugavaks. Liitekohata töötlus muudab noa hügieeniliseks – puudub nähtav üleminek tera, sõrmekaitse ja käepideme vahel. Noa puhastamine: käsitsipesu.
Toodetud Saksamaal – kvaliteetne nuga. Klassika – kuulub WMF nugade valikusse juba enam kui 30 aastat.
 
Peakoka nuga sobib kasutamiseks mitmel otstarbel: sellel on lai ja tugev tera, mis libiseb sujuvalt läbi nii lihast kui kalast, sellega on võimalik tükeldada ka kõige kõvemaid juurvilja. Peakoka noaga on lihtne ka ürte peenestada ja pähkleid tükeldada: pange noatera ots lõikelauale ja liigutage tera üles ja alla. See ei ole aga veel kõik, noa laiema servaga saab liha pehmemaks teha ja veenduda, et see on ühtlaselt sile, nt nagu šnitsel. Pole siis ime, et nuga peetaks tähtsamaiks asjaks köögis. WMF pakub erinevaid mudeleid, erineva tera pikkusega (13, 15 ja 20 cm) ja omadustega. Teie uus nuga on kindlasti üks lemmikutest.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.