Plastikust termokruus 0,35L. Värvitoon - Punane, Suurus - 0,35L 890454885

Plastikust termokruus 0,35L. Värvitoon - Punane, Suurus - 0,35L 890454885

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Nautige presskannukohvi või tee lehtedest valmistatud teed BODUMi TRAVEL presskannust. • Laske tõmmata, jooge või kasutage tavapärase 3 tassi presskannukohvi asemel.• Silikoon ja võrkfilter vähendavad sette teket. • Kasutamiseks lisage kruusi 3-4 supilusikatäit jämedalt jahvatatud kohvi, soovi korral piima ja magusainet ning kuuma vett. Segage, asetage kaas peale nii, et press on üleval. 4 minuti pärast vajutage press alla ja nautige kohvi! • Kahekordne plastikust korpus, mis ei lähe kuumaks. • Tihke kummist alus, mugav ja ergonoomiline, värvilise silikoonist värvilise ribaga.
Komplektis on 2 erinevat kaant:1) Kaas koos pressiga – paned termokruusi kohvi- või teepuru, valad peale kuuma vee ning mõne minuti pärast vajutad pressi alla ja võid juua.2) Tavaline kaas – saad kruusi sisse valada juba valmis tehtud kohvi, teed, kakaod vms. Näiteks võid Statoilis kohvi lasta hoopis oma Bodumi topsi sisse.
Kindlasti ei ole termokruus mõeldud ainult kuumadele jookidele. Kuumade ilmadega sobib kaasas kanda ka värskendavaid smuutisid ja muid jahutavaid jooke.
Võib pesta nõudepesumasinas. • Ettevaatust: Hoidke kruusi alati püstises asendis. Võimaliku ülerõhu vältimiseks ei ole see lekkevaba.

Spetsifikatsioonid

0.2 kg

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.