Köögitermomeeter digitaalne, Leifheit 920005969

Köögitermomeeter digitaalne, Leifheit 920005969

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
21,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Laia kasutusalaga termomeeter LCD displeiga, mida saab kasutada:

• Prae või liha temperatuuri mõõtmiseks
• Külmiku termomeetrina
• Veini, tee, piimavahu ja teiste külmade või soojade jookide temperatuuri mõõtmiseks
• Suppide või kastmete temperatuuri mõõtmiseks
• Fritüüri ja karamelli temperatuuri mõõtmiseks
• Küpsetiste temperatuuri mõõtmiseks
• Beebi toidu optimaalse temperatuuri mõõtmiseks
• Paljude teiste erinevate toidu ja vedelike temperatuuri mõõtmiseks.

Funktsioonid
Väga kiire reaktsiooniaja ja mõõtmistulemusega (4-10 sekundiga)

• Mõõdab temperatuuri vahemikus -45°C kuni +200°C (-49°F kuni +392°F)
• Mõõtmistulemuse täpsus: -20°C kuni +100°C +/- 1°C, ülejäänud +/- 2°C 4 kuni 10 sekundi jooksul.
• Resolutsioon: 0,1°C/0,1F°C
• °C/°F lülitusfunktsioon
• Kergelt loetav LCD ekraan suurte numbritega
• Kõrgekvaliteetne ABS plastikust korpus
• 120mm roostevabast terasest 18/8 (304) mõõteotsik koos silikoonist kaitsevutlariga
• 1x1,5V L1154 patareiga
• 3 aastane garantii. • Termomeeter ei ole veekindel ja nõudepesumasina kindel.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.