Piklik klaasvorm plastmass kaanega 0,35 L, Pyrex 900105113

Piklik klaasvorm plastmass kaanega 0,35 L, Pyrex 900105113

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
8,95 €
12,00€
Säästad 3,05€
-25%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Pyrexi plastmasskaanega vorm on iga kokkamissõbra unistus – ei ole vaja toitu pärast küpsetamist eraldi säilitusnõusse ümber tõsta ning elegantne paksust klaasist vorm on kaunis ka roogade otse ahjust lauale serveerimiseks! Klaas kui hügieeniline materjal on parim toidu valmistamiseks, serveerimiseks ja säilitamiseks – ei mingeid külmkapi lõhnu ega vana ahjuvormi maitset. Turvaline kaas tagab ka selle, et Sinu toit on hügieenilises klaasvormis säilitatud parimal võimalikul moel.
Väga kvaliteetsest borosilikaadist valmistatud elegantsed klaasvormid on vastupidavad termilisele šokile. Vormide mugavad käepidemed on ideaalsed tuliste või märgade vormide turvaliseks käsitlemiseks. Läbipaistev elastne silikoonist kaas sulgub väga lihtsalt ning tänu läbipaistvale materjalile on kohe näha, mis toit on vormis ja külmkapis on seetõttu väga lihtne orienteeruda. Kaanel on roheline auruventiil, mille allavajutamisel on ta kinnises asendis ja kaas on täiesti õhukindel. Kui auruventiil üles tõmmata, on vorm koos kaanega valmis mikrolaineahjus soojendamiseks. Toode on patenteeritud ja varustatud Pyrex'i logoga.

Pyrex on nutikalt ühte tootesse koondanud neli erinevat funktsiooni:
Küpsetamine
Toidu soojendamine mikroahjus
Säilitamine külmikus või sügavkülmikus
Tänu õhukindlale kaanele saad karbiga võtta toidu kaasa nii tööle kui ka reisile

Toode on saadval kolmes erinevas suuruses:
0,35 l klaasvorm mõõtudes 17 x 10 cm, sisesügavus 5 cm
1,1 l klaasvorm mõõtudes 23 x 15 cm, sisesügavus 7 cm
2,6 l klaasvorm mõõtudes 28 x 20 cm, sisesügavus 7,5 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.