Keeksivorm Classic Mini 18 cm, Dr.Oetker 900953215

Keeksivorm Classic Mini 18 cm, Dr.Oetker 900953215

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
18,95 €
25,00€
Säästad 6,05€
-24%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Dr.Oetker on Saksamaa vanim koogivormide tootja omades rohkem, kui 130 aastat oskusi ja kogemusi. Eestis esindatud alates 2013 aastast.
Kõik tooted, mis turule tulevad, läbivad eelneva kvaliteedikontrolli, mistõttu on paljudel toodetel ka kaasas retseptid (saksa/inglise keeles), mida konkreetselt tootega katsetatud on.

Ettevõtte eesmärk on pidevalt areneda, arendada tooteid, olla kvaliteetne ning innovatiivne küpsetuse tarvikute tootja.

Enamikele toodetele annab tootja garantii 5 aastat, kuid on erandeid, millele antakse lausa 10 aastat.

Keeksivorm Classic Mini 18 cm, Dr.Oetker
Kõrgkvaliteedilise tefloniga kaetud vormi pind on mittenakkuv. Soovitatav on vormi enne küpsetamist rasvainega määrida või kasutada küpsetuspaberit. Max temperatuuritaluvus 230° C. Kerge puhastada. Mitte pesta nõudepesumasinas. Valmistatud Saksamaal. Kõrgekvaliteediline materjal tagab küpsetiste intensiivse pruunistumise tänu ühtlaselt jaotuvale soojusjuhtivusele ja seega kiirema ning parema küpsetustulemuse

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.