Dr. Oetker koogivorm Classic mini 18 cm 920004690

Dr. Oetker koogivorm Classic mini 18 cm 920004690

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
13,95 €
16,00€
Säästad 2,05€
-13%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kõrgekvaliteedilise, süsinikterasest valmistatud küljelt avatava ja mittelekkival alusel asetseva vormi pind on suurepäraste mittenakkuvate omadustega.
Temperatuuritaluvus kuni 230°C.
Soovitatav on määrida vormi pinda enne küpsetamist rasvaainega või kasutada küpsetuspaberit.
Hea soojusjuhtivusega vormi pind tagab küpsetise ühtlase pruunistumise.
Vormi on lihtne puhastada voolava vee all, kuid ei sobi pesemiseks nõudepesumasinas. Valmistatud Saksamaal.
Kõik Dr.Oetkeri küpsetusvormid on läbinud sertifitseeritud köögi testid erinevate pliitide ja tainastega.
Toidu segamiseks / tõstmiseks tuleks kasutada kas puidust või silikoonist vahendeid, kuna metallist vahendid võivad kahjustada toote pinda ja lühendada oluliselt tema kasutusaega.
Nõu tuleks pesta soojas seebivees.
Puhastamiseks on eelistatud mitte kasutada nõudepesumasinat, kuna pesusool või muud vahendid kahjustavad nõu kattekihiga pinda (kuivatavad seda).
Peale pesu tuleks nõu kuivatada pehme rätikuga ning hoiustamisel tuleks hoiduda metallist toodete üksteise otsa ladustamisest (kasutada pehmendust toodete vahel).

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.