Kanapott, tumehall 35x23x20 890225617

Kanapott, tumehall 35x23x20 890225617

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
109 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Enne esmakordset kasutamist eemaldage tootelt kõik sildid. Vajadusel kasutage pehmet pesuainet, seejärel puhastage hoolikalt.Kanapotti saab kasutada ainult ahjus. Ärge pange potti pliidiplaadile ega muule otsese kuumuse allikale. Tänu tugevale glasuurile võite kasutada metallist köögiriistu, ilma pinda kraapimata. Võite ka lõigata otse potis.Kui pott on kuum, vältige selle kokkupuudet külmaga, näiteks külma vee või külma pinnaga. Kui võtate poti ahjust välja, pange see neutraalsele pinnale, näiteks puidust alusele või kangale.Kui puhastamisel ei tule mingi osa toidust poti küljest lahti, loputage potti kuuma vee ja valge äädika lahuses, enne kui panete nõudepesumasinasse.Kanapotti kasutades saate meeldivalt röstitud kana või kanakintsu ilma ahju määrimata.Ettevalmistamine küpsetamiseksLiha ettevalmistamise ajal eelkuumutage ahi.Pange kana või kanakints poti keskele.Koorige juurviljad ja kartulid, lõigake need kuubikuteks ja laotage kana või kanakintsu ümber.Katke kaanega ja asetage ahju.Selleks, et nahk muutuks kenasti kuldseks, eemaldage kaas 5 minutit enne küpsetamise lõpetamist. Te ei määri oma ahju, kuna küpsetamisprotsess on tegelikult juba lõppenud.Toodetud Prantsusmaal.

Spetsifikatsioonid Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.