Kartulupott, granaatõuna punane 890225619

Kartulupott, granaatõuna punane 890225619

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
84,95 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Enne esmakordset kasutamist eemaldage tootelt kõik sildid. Vajadusel kasutage pehmet pesuainet, seejärel puhastage hoolikalt.
Kartulipotti saate kasutada igat liiki pliidiga, ka kasutades induktsioonplaati induktsioonpliidil. Potti võib panna ka ahju, saades sama tulemuse.
Esimese 5 minuti jooksul ärge kasutage väga suurt kuumust, laske kuumusel järk-järgult kasvada.
Ärge kuumutage potti tühjalt.
Valige pliidil sobiva suurusega plaat (üldjuhul kõige suurem).
Tänu tugevale glasuurile võite küpsetamisel kasutada metallist köögiriistu, ilma pinda kraapimata.
Kui pott on kuum, vältige selle kokkupuudet külmaga, näiteks külma vee või külma pinnaga. Kui võtate poti ahjust välja, pange see neutraalsele pinnale, näiteks puidust alusele võikangale.
Kui puhastamisel ei tule mingi osa toidust poti küljest lahti, loputage potti kuuma vee ja valge äädika lahuses, enne kui panete nõudepesumasinasse
Kartulipotti võite kasutada maitsvate juurviljade, kartulite ja kastanite küpsetamiseks madalal kuumusel, ja seda rasvavabalt!
Ettevalmistamine küpsetamiseks
Valmistage esmalt ette koostisained: peske neid hoolikalt, vajadusel koorige. Potti saab panna kuni 2 kg (4,4 naela) juurvilju.
Kartulipotti ei ole vaja eelkuumutada. Täitke pott püramiidikujuliselt juurviljadega, lisage veidi aromaatset garneeringut, nt tüümiani, rosmariini või küüslauku. Kasutage alati esimese 5 minuti jooksul madalat kuumust, nii et temperatuur tõuseks järk-järgult.
Keerake potti pliidil iga 15 minuti järel, et kuumus jaguneks ühtlaselt läbi juurviljade.
Kuumenedes poti glasuur läheb tumedamaks, kuid kui temperatuur langeb, taastub originaalvärv.
Potti saab kasutada ka ahjus (200 °C / 400 °F / gaasimärk 6), kasutades samu küpsetusaegu. Saate sama tulemuse ja te ei pea seda iga 15 min tagant liigutama.
Poti sfääriline kuju on disainitud eesmärgiga jaotada kuumust õrnalt ja ühtlaselt läbi juurviljade.
Käepidemed tagavad suurepärase haarde ja potti on hea keeramise ajal käes hoida.
Sooned poti põhjas hoiavad küpsetamise ajal ära juurviljade liigse kokkupuute poti põhjaga ja tagavad, et need ei jää kuivaks.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.