BURGUNDY METALLIC 10-osaline kööginõude komplekt 920006145

BURGUNDY METALLIC 10-osaline kööginõude komplekt 920006145

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €
170€
Säästad 70,05€
-41%
Jõulupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

BURGUNDY kööginõud on valmistatud alumiiniumist. Kuna alumiinium on väga hea soojusjuhtivusega, kuumeneb pann kiiresti ja ühtlaselt, andes sellega kuni 35% energiasäästu.
Kööginõude põhja sisse on integreeritud terasest ketas, mis lisab nõudele vastupidavust ja kaitset deformeerumise vastu. Tänu terasest kettale on nõusid võimalik kasutada ka induktsioonpliidil.
Nõude sisepind on kaetud 3 kordse mineraale (kivi) sisaldava mittenakkuva „marmor“ kattega. See on suurepärase vastupidavusega ja mittenakkuvate omadustega.
Nõudel kasutatud mittenakkuv pinnakate on keskkonna- ja tervisesõbralik kuna ei sisalda mürgiseid kemikaale/metalle nagu PFOA, plii ja kaadmium.
BURGUNDY kööginõud sobivad kõikidele pliitidele k.a induktsioonpliit.
BURGUNDY sarja kööginõud on läbinud saksa kvaliteedikontrolli ning vastavad kõikidele esitatud standarditele.

HOOLDAMINE
Enne esimest kasutamist pesta nõusid sooja veega. Kasutamisel võib lisada tilga õli või muud rasvainet. Panni ei tohi pikalt kuumutada tühjalt. See võib kahjustada mittenakkuva pinnakatte omadusi.
Peale kasutamist peab laskma pannil jahtuda ja alles siis pesta, vältimaks termoshoki teket. Kui pann on väga määrdunud siis pesta sooja vee ja natukese pesuvahendiga. Parimal juhul piisab ka majapidamispaberiga puhastamisest.
Nõusid tohib pesta ka nõudepesumasinas, kuid ei soovita, kuna pesuvahendi ja kuuma vee/auru koosmõju võib pikemas perspektiivis vähendada katte mittenakkuvaid omadusi.

Komplektis:
Pott 5,0L
Pott 3,5L
Pott 2,0L
Pann 20cm
Pann kõrge äärega 24cm

Spetsifikatsioonid

7.1 kg

20.0 cm

36.0 cm

Jõulupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.