Panasonic KIT‐WC07H3E5‐1 õhk vesi küttesüsteem koos paigaldusega ja 200l tarbeveeboileriga 903814117

Panasonic KIT‐WC07H3E5‐1 õhk vesi küttesüsteem koos paigaldusega ja 200l tarbeveeboileriga 903814117

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4999 €
5999€
Säästad 1000€
-17%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Panasonic KIT‐WC07H3E5‐1 õhk vesi küttesüsteem koos paigaldusega ja 200l tarbeveeboileriga

Tänu süsteemi kõrgele tehnoloogiale ja täiustatud kontrollile, on võimalik säilitada kõrge võimsus ja tõhusus isegi -7 ° C ja -15 ° C kraadiga. Panasonic Aquarea pumba tarkvara on optimeeritud nii, et see vastaks madala energiatarbimise nõuetele, maksimeerides energiatõhususe. Kompaktne välisosa disain teeb paigaldamise väga lihtsaks. Soojuspump on ideealne lahendus nii uutele kui ka olemasolevatele majadele, kus tähtsal kohal on küttevõimsuse säilitamine ja kõrge efektiivsus.

Tüüp: Split
Värvus: Valge
COP (A7/W35): 4,46
Soojendusvõimsus A7/W35: 7 kW
Külmaine: R410A
Jahutusvõimsus A35/W7/12: 6 kW
Müratase (siseosa): 30 dB
Müratase (välisosa): 48 dB
Mõõtmed (siseosa): 892 x 500 x 340 mm (K x L x S)
Mõõtmed (välisosa): 795 x 900 x 320 mm (K x L x S)
Tootegarantii: 5 aastat
Garantii kompressorile: 5 aastat
Kaal siseosal: 44 kg
Kaal välisosal: 66 kg
Sobilik kütmisel kuni: 100 m2
Kuni -27˚C kütterežiimil: Jah
Toru mõõdud: 1/4 ja 5/8 (tolli)
Max pealevoolutemperatuur: 55 ˚C
Integreeritud lisa küttekeha: 3 KW
Max soovituslik tõus: 20 m
Max soovituslik trass: 30 m
Invertersüsteem: Jah
Auto restart: Jah
Self-diagnosis funktsioon: Jah


Eritingimused:
• Soojuspumbaga ühendatavad torustikud peavad olema toodud soojuspumbast 2 m kaugusele.
• Küttesüsteemi magistraalid peavad olema kokku viidud ja lõppema keerme või kraaniga.
• Külma ning sooja tarbevee magistralid peavad olema kokku viidud ning lõppema keerme või kraaniga soojuspumbast ühe meetri kaugusel.
• Põranda- või radiaatorküte peab olema täidetud (või täidetakse soojuspumba käivitamisel küttesüsteemi ehitaja poolt).
• Elektriühenduse tegemiseks peab olema toodud soojuspumba lähedusse 1,5 m kõrgusele elektrikaabel 5 x 2,5 mm2 (vask)
• Elektrikilbis peab olema soojuspumba jaoks automaatkaitse, mille suurus on vastavalt võimsusele.
• Veemõõdusõlm peab olema paigaldatud Tellija poolt
• Tööde teostamise täpsed kuupäevad täpsustab tellija töövõtjaga minimaalselt kaks nädalat enne tööde planeeritavat algust.
Hind sisaldab
3/8'' - 5/8'' Isoleeritud vasktoru kuni 5 jm
NYMJ525, Datakaabel 5 x 2,5 mm kuni 5 jm
MS 257, Rodigas seinakonsool 800 x 550 mm (kuni 140 kg), 1 tk
Ilukarbikut Inoac DD-75 kuni 2 m
Puurava Ø62 mm, 1 tk (va. punane tellis, paas ja maakivi)
Puurava ilukatet Inoac NW-75, 1 tk
Ilukarbiku lõdvikut NF-75, 1 tk
Küttetorustiku (AlPex DN32) paigaldust katlaruumis
Tarbevee boileri paigaldust
Kolmikajamit tarbevee juhtimiseks
Kütteseadme seadistamist
Transporti Tallinnast kuni 50 km
Paigaldustööd
Abimaterjale
Hind ei sisalda
Projektdokumentatsiooni ja teostusjooniseid
Üldehitustöid
Kaitseautomaati elektrikilbis
Toitekaablit ja selle paigaldust elektrikilbist seadmeni
Küttetorustiku isoleerimist
Tarbevee tsirkulatsioonipumpa
Töövälist tööaega. Töötame E-R 08.00 kuni 17.00
Tõstuki renti

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eritarneviis
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.