Elektrikeris Aries Tower ARI3 4.5kW, Integreeritud puldiga 903400313

Elektrikeris Aries Tower ARI3 4.5kW, Integreeritud puldiga 903400313

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
229 €
279 €
Säästad 50,00 €
-18%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kerise võimsus kW 4.5 kW
Sauna ruumi suurus (min - max) 3 - 6
Kerise mõõdud (Läbimõõt / Kõrgus) 300 / 930
Kivide kogus kg 60 kg (ei kuulu komplekti)
Ohutu kaugus küljest / ees / tagant 100 / 100 / 100
Ohutu kaugus laeni mm 1900 mm
Toide 400V ~3N
Toitekaabel 5 x 1.5 mm2
Kaitse 3 x 10A
Juhtimiskeskus Integreeritud

Saunakeris Aries on varustatud mahuka kivikorviga suurematele kividele mis tagab kiire kuumenemise. Väliskorpus on valmistatud roostevabast terasest. Mudelid Aries ARI3(diameeter 30cm) kivimahutiga 65 kg. Parim kasutada väiksemate ja keskmiste suurustega saunades. Mudelid Aries ARI6 (diameeter 30cm) kivimahutiga 100 kg on parim kasutada suurtes saunades. Kerist on võimalik juhtida nii sisseehitatud puldi või siis eraldi seisva puldi kaudu. Keris millel on juhtimispult sisseehitatud on võimalik termostaadi ja taimeri kohta vahetada. See võimaldab erinevaid lahendusi kerise installeerimisel töösse. Mudelid Aries-NS on võimalik paigaldada lava sisse uputuskrae abil.

Sisseehitatud (Built-in) juhtimiskeskuse sätted:
Termostaat: Sätti sauna temperatuuri juhtimisnuppu abil. Termostaat sätib valitud temperatuuri automaatselt.
Taimer: Taimeril on 1-8 (valged) etteseade aeg tundides ja 1-4 (lilla) tööaeg tundides.

Spetsifikatsioonid

12.0 kg

93.0 cm

30.0 cm

30.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.