Ahi Termofor Battery Fire 7 903794152

Ahi Termofor Battery Fire 7 903794152

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mudel Bf-7
Köetava ruumi maksimaalne maht, m3 150
Võimsus, kW 10
Pikkus, mm 680
Laius, mm 370
Kõrgus, mm 760
Ahju mass, kg 52
Küttekolde maht, l 47
Puuhalu maksimaalne pikkus, mm 420
Suitsulõõri läbimõõt, mm 120

Uue põlvkonna ahjude "Battery fire" seeria on ette nähtud elu- ja mitteeluruumide säästlikuks õhkkütteks, samuti ka toidu valmistamiseks ja soojendamiseks. Perfektsed soojustehnilised omadused on saadud matemaatilise arvutimodelleerimise abiga.
Tulemuseks saavutati täiesti uus ja enneolematu ahju ehitus.
Toote koostises puuduvad detailid, mis oleksid valmistatud ilma digitaaltehnoloogia abita, mis praktiliselt välistavad "inimfaktori" negatiivset mõju koostise kvaliteedile. Ahju esteetilised omadused võimaldavad paigaldada seda mis tahes kaasaegse elamu interjööridesse. Ahju nähtavatel pindadel ei ole ühtegi keevitusõmblust.
Ruumikas kolle võimaldab mahutada ahju pikaajaliseks pidevaks põlemiseks vajalikku puidu koguse.
Hermeetilise lukuga tuhakamber kõrvaldab kontrollimatu õhu juurdevoolu tuharestile. Põlemise intensiivsuse peenreguleerimine võimaldab valida mis tahes põlemise režiimi - intensiivsest kuni ahju täieliku kustumiseni.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.