Köögikombain WMF Profi Plus hall 999843553

Köögikombain WMF Profi Plus hall 999843553

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
489 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimsa jõudlusega mootor sobib ideaalselt taigna sõtkumiseks ja kiireks segamiseks.
Seda tänu planetaarsele segamissüsteemile, mille ainulaadne disain võimaldab segada korraga kolmel tasandil.
Automaatne väljalülitus segisti pea tõstmisel.Sujuv käivitus (soft start) - Tänu sujuvale käivitusele hakkab seade alati esialgu tööle madalal kiirusel , olenemata sellest mis kiirus on valitud. Kiirus hakkab tõusma järk-järgult, kuni köögikombain on saavutanud soovitud kiiruse. Sellise käivitussüsteem tagab selle, et kaussi pandud koostisosad ei hakka välja pritsima, vaid kõik jääb ilusti kaussi. Samuti hoiab selline käivitussüsteem seadme mootorit.
Kvaliteetne matt metallik viimistlus teevad selle köögikombaini eriti silmatorkavaks ja luksuslikuks. Korpus ja kõik lisaotsikud on üleni valmistatud *Cromargan materjalist ja on selle tõttu väga vastupidavad.*Cromargan on eriline WMFi poolt välja töötatud sulam. See on kergesti puhastatav ja säilitab oma erilise läike kogu seadme eluaja jooksul. 

Spetsifikatsioonid

5 l

8

Jah

Pöörlev

285 x 458 x 420 mm

Jah

Hall

9.9kg

35.2cm

38.4cm

23cm

Roostevaba teras

Roostevaba teras

50/60 Hz

Jah

220-240 V

1000 W

Jah

Jah

Jah

Tainas, Segamine

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.