Aeglane mahlapress SANA EUJ-707W 999850139

Aeglane mahlapress SANA EUJ-707W 999850139

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
479 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Omega Sana pärl valge mahlapressi seadme ainulaadne kaheastmeline mahlapressimise süsteem kindlustab maksimaalselt tõhusa tulemuse.

See mahlapress on esimene horisontaalne tigupress, mis kasutab valikuna ka jämedat sõela. Mahlapressiga saate töödelda pehmeid puu- ja köögivilju palju kergemini ning saada seejuures palju paremad tulemused.

Silikoonrõngaga varustatud lükkamisabivahend aitab toiduaineid paremini töödelda, jättes söötekolu seinad puhtaks.

Uuenduslik on ka voolujuhe, mis väljub seadme alt, tänu millele saate seadme ühendada otse vooluvõrku, vältides juhtme paigutamist kuhugi ümber seadme.

Mahlapressiga valmistatud mahlas sisalduvad elusad ensüümid ja vitamiinid. Mahl säilitab tänu sellele külmikus hoituna oma välimuse, maitse ja toitaineid kuni 48 tunniks. Mahlapressiga saab valmistada hõrgutavaid tervisejooke ja suupisteid, mis maitsevad kõigile.

Seadmega on kaasas: peen sõel, jäme sõel, sõelaaukudeta otsik, klaasist mahlanõu, roostevabast terasest viljaliha nõu. mahlakurn, puhastushari, lükkamisabivahend silikoonrõngaga.

Toide: Võrgutoide
Võimsus: 200 W

Spetsifikatsioonid

5.7 kg

Perfect for Leafy Vegetables/ Herbs/ Leaves/ Hard Fruits/ Root Vegetables/ Soft Fruits/ Berry Fruits. Make butter from Nuts, Extrudes Pasta, Grinds Coffee and Spices, makes Baby Food.

420x187x320

200 W

Hidden Handle, Easy Cleaning

200 W

Fine Screen Coarse Screen Blank Screen Glass Juice Container Stainless Steel Pulp Container Juice Strainer Cleaning Brush Pusher With the Silicone Seal

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.