Multikeetja Redmond RMC-M4500E, valge/ hõbe 903911165

Multikeetja Redmond RMC-M4500E, valge/ hõbe 903911165 Redmond

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
72,95 €
109 €
Säästad 36,05 €
-33%
Allahindlus kehtib 29.08.2019 - 26.09.2019
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Multikeetja Redmond RMC-M4500E on kaasaegne multifunktsionaalne seade, milles ühenduvad toiduvalmistamise kodutehnika parimad saavutused ja tervisliku toitumise põhimõtted. See mudel on ingliskeelse menüüga ja vastab kõige nõudlikumate tarbijate vajadustele ning kaasaegse dünaamilise elustiili kõrgemale tasemele.

10 automaatset programmi võimaldavad valmistada erinevaid liha-, linnuliha- ja kalatoite, mereande. Multikeetjas saab keeta putru, suppi, pilaffi, makarone, valmistada jogurtit, tainast, fondüüd, küpsetada, keeta moosi, magustoite, kompotte ja palju muud. Multikeetja võimalusi suurendavad edasilükatud stardi ja temperatuuri hoidmise funktsioonid.

Multikeetja ühendab endas pliidi, praeahju, munakeetja, auruti, leivaküpsetaja, pudrukeetja ja teise köögitehnika ülesandeid.

Multikeetja komplektis on värviline illustreeritud kokaraamat 120 retseptiga, mis on meie kokkade poolt spetsiaalselt selle mudeli jaoks välja töötatud. See raamat muutub teie tõeliseks abiliseks tervisliku ja kasuliku toidu valmistamisel kogu perele.

Tehnilised andmed
Võimsus 700 W
Pinge: 220-230V, 50Hz
Keraamilise kausi maht 5 L
Kausi kõrbemisvastane
Auruventiil äravõetav
Digitaalne LED-ekraan
Komplektis tangid
Ingliskeelne menüü
Programmid:
- RIIS/TANGUD olemas
- PILAFF olemas
- AUR olemas
- SUPP olemas
- PIIMAPUDER olemas
- HAUTAMINE olemas
- KÜPSETISED olemas
- PRAADIMINE olemas
- JOGURT olemas

Valmistoidu temperatuuri hoidmise
funktsioon (automaatne soojendamine) olemas, kuni 24 tundi
Automaatse soojendamise eelseiskamine olemas
Toidu soojendamise funktsioon olemas, kuni 24 tundi
Edasilükatud stardi funktsioon olemas, kuni 24 tundi

Komplekti kuulub:
Multikeetja paigaldatud kausiga — 1 tk.
Aurutamise konteiner — 1 tk.
Mõõduklaas — 1 tk.
Lame lusikas — 1 tk.
Kulp — 1 tk.
Lusika/kulbi hoidja — 1 tk.
Raamat “120 retsepti” — 1 tk.
Kasutamisjuhend — 1 tk.
Teenindusraamat — 1 tk.
Elektrijuhe — 1 tk.

Täiendavad võimalused:
– Taina kergitamine,
– Leivaküpsetus,
– Jogurti valmistamine,
– Fondüürežiimis toiduvalmistamine,
– Vedelate toiduainete pastöriseerimine,
– Toidunõude steriliseerimine,
– Lastetoidu soojendamine,
– Toidu ettevalmistamine konserveerimiseks.

Spetsifikatsioonid

valge

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.