Leivaküpsetusmasin Sencor SBR1032SS 903901019

Leivaküpsetusmasin Sencor SBR1032SS 903901019 Sencor

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Täisautomaatne leivaküpsetusmasin
Roostevabast terasest väliskorpus
Automaatne sõtkumine, kergitus ja küpsetamine
Sobib leiva, saia, koogi, keediste, taignate jms valmistamiseks
12 küpsetusprogrammi
Eriprogramm moosi või marmelaadi valmistamiseks
Eriprogramm taigna tegemiseks
Kiirküpsetusprogramm
Lisandite lisamise võimalus koos vastava märguandesignaaliga
1 segamislaba
10 tunni viitkäivitustaimer, seadistatav 10 minuti täpsusega
Helesinine LCD ekraan näitab programmi lõpuni jäänud aega
Leivapätsi maksimumkaal 900 g, valikus ka muud suurused (450 g/700 g)
20 minuti mälu voolukatkestuse korral (programm jätkub poolelijäänud kohast)
Aknakesega kaas
Kooriku tumeduse kaks seadistust
60 minutit soojashoidmise režiimi pärast programmi lõppu
Korralik isolatsioon
Eemaldatav külgevõtmatu pinnaga ja sangaga küpsetusnõu, külgevõtmatu segamislaba on kergesti puhastatavad
Mittelibisev alus
Kaasas mõõtetopsik, mõõtlusikas, konks segamislaba eemaldamiseks
Võimsus: 480-580 W
Voolujuhe: 1 m
Mõõtmed (L x S x K): 276 x 280 x 320 mm
Kaal: 4,2 kg
Toide: 220-240 V, 50 Hz

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Roostevaba teras

Jah

0.9kg

Jah

12

Baguette'i tainas, Koogitainas, Tainas, Pitsataigen, Nisuleib

0.45kg

10 h

Jah

Jah

90 min

Nööbid

Jah

Jah

LCD

Jah

Hõbe, Valge

580 W

4.2kg

32cm

28cm

27.6cm

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.