Vaakumpakendaja ProfiCook PCVK1134 890208201

Vaakumpakendaja ProfiCook PCVK1134 890208201 ProfiCook

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Automaatne vaakumkiletaja on ideaalne abivahend toidu säilitamiseks.Vaakumpakendamise puhul saavutatakse toiduainete säilimine tänu hapnikku eemaldamisele. Protsessi käigus imetakse pakendist praktiliselt kogu õhk välja. Selle tulemusena peatub toidu riknemine, kuna toidus olevatel bakteritel pole enam tegutsemiseks piisavalt hapnikku.
Toidu vaakumpakendamine kaheksakordistab selle säilimisaja ja säilitab selle maitseomadused.
Ideaalne abivahend ka suure hulga toiduainete jagamiseks väiksemateks portsjoniteks.
Sobib ka toidu maitsestamiseks ja marineerimiseks, vaakumpakendis tekib intensiivsem aroom.
Vaakumis küpsetamine (Souse Vide) võimaldab õrna küpsetamist omas mahlas - toit ei kuiva ära ja jääb mahlane ning säilivad vajalikud toitained.Vaakumpakendamine on mugav viis säilitada kõike, mis jooksvalt pere toidukordadest üle jääb. Võimaldab teha korraga rohkem toitu ja raisku läheb vähem.
Vaakumpakenda ka näiteks tööle või matkale kaasavõtmiseks võileibu, eriti suvel ja kuuma ilmaga.
Vaakumkotid sobivad küpsetamiseks ja mikrolaineahjus kuumutamiseks.
Imemisvõimsus: 24 liitrit minutis.
Sensorjuhtimine.
Komplektis on 10 õhukindlat kotti: 5 tk 22 x 30 cm ja 5 tk 28 x 40 cm.
Seade mahutab vaakumkile rulli, pikkusega kuni 30 cm.Võimsus: 120 W.Kaal: 2,4 kg.

Spetsifikatsioonid

120 W

Roostevaba teras

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.