Twistshake Anti-Colic lutipudel 180ml, oranz P900998438

Twistshake Anti-Colic lutipudel 180ml, oranz 900998438 Twistshake

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
8,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

TWISTSHAKE - uue generatsiooni lutipudel!
Loodud mõeldes beebidele!

BPA (bisfenool A) - vaba, ohutu nii lapsele kui ka lapsevanemale
Valmistatud kõrgekvaliteedilisest plastikust
Ergonoomiline disain, püsib hästi käes ja hoiab soojust
Komplektis on hoiutops 100ml - piimapulbri, puuviljade või suupistete nutikaks hoiustamiseks
Hoiutopsi mahutab terve päeva piimapulbri varu
Hoiutopse saab juurde osta ning on üksteisega ühendatavad
Selgelt arusaadav ja nähtav mõõteskaala
Eriti lai pudelikael, mis tagab lihtsa ja mugava toidukorra ettevalmistuse
Patenteeritud segur ei jäta joogi sisse ühtegi klompi/tükki
lihtsalt raputa ja maitsev toidukord ongi valmis
Unikaalne ja tundlik TwistFlow süsteem tagab ühtlase vedeliku voolu
ning ei tekita lapsele gaase (Anti-Colic system)
Ema rinda imiteeriv paindlik silikoonlutt
Komplektis on lutt suurusega S (0 + m)
Plastikust lutikate, mis hoiab mustuse ja bakterid lutist eemal
ning ei lase raputamisel pudelist lekkida
Lihtne puhastada, võib pesta ka nõudepesumasinas
Võib kasutada mikrolaineahjus

Twistshake lutipudelite tootevalikus on kümme värvi ja kolm erinevat suurust.
Twistshake on innovatiivne ning püüab teha asju natuke teistmoodi.
Nii on loodud värvidele tegelaskujud ja kirjeldatud värvide olemust.
Kindlasti leiad meie tootevalikust sobivaima värvi ja suurusega lutipudeli.
Hügieenilisuse seisukohalt on soovitatav pudelit vahetada iga kolme kuu järel.
Hea on valida vastavalt aastaajale oma värv!

Spetsifikatsioonid

0.125 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.