AVENT auruti-kannmikser sulatusega 4in1 900991059

AVENT auruti-kannmikser sulatusega 4in1 900991059

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Avent auruti-kannmikser suatusega.
-aurutab, segab, sulatab ja soojendab
- tervislik aurutamine
- aurutamine ja segamine ühes nõus
- võõrutamise nõuanded ja retseptid
Aurutamine on tervislik viis toiduvalmistamiseks. Meie ainulaadne tehnoloogia suunab auru ringjooneliselt alt üles, et kõik koostisained ilma keetmata ühtlaselt küpseksid. Kogu toidu headus, tekstuur ja küpsetusvedelikud jäävad segamiseks alles.
Aurutamisest segamiseni ühes käepärases nõus:
kõik vajalik tervisliku beebitoidu valmistamiseks ühes nõus. Kui koostisained on aurutatud, peate lihtsalt nõu üles tõstma, selle teistpidi pöörama ja paika lukustama, et saaksite koostisained soovitud konsistentsile segada.
Püreest tükkideni - iga etapp on kaetud:
meie neli-ühes tervisliku beebitoidu valmistajaga saate esmalt valmistada peenelt püreestatud puu- ja köögivilju, seejärel kombineerida liha, kala ja impulssrežiime ning viimaks pakkuda suuremate tükkidega toite.
Aurutage, segage, sulatage ja soojendage koduseid eineid:
neli-ühes tervisliku beebitoidu valmistaja võimaldab valmistada toitvaid koduseid eineid ühes nõus. Võite toidu kohe serveerida või panna hoiule kaasasolevasse nõusse, et see hiljem lihtsate soojendus- või sulatusfunktsioonidega üles soojendada.
1000 ml nõus saate korraga valmistada kuni neli toitu:
Neli-ühes tervisliku beebitoidu valmistaja aitab ka aega säästa ja ette planeerida. Nõu mahutab 1000 ml, et saaksite valmistada korraga nelja toitu. Serveerige üks eine ja pange kolm ülejäänud külmikusse või sügavkülma hilisemaks hoiule.
Komplektisolevad tarvikud:
- spaatel
- säilitusnõu (120 ml)
- retseptivoldik

Spetsifikatsioonid

2.1 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.