Reisivoodi Britton Siesta DARK NAVY 890449562

Reisivoodi Britton Siesta DARK NAVY 890449562 Britton

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
59,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Reisivoodi Britton Siesta on ülimalt praktiline kahetasandiline kerge voodi, mida on hea sõprade juurde või reisile kaasa võtta. Sobib alates sünnist. Pehmendustega ääred ja pőhi on mugavad, samas kerge pakkimissüsteem ja rataste olemasolu teevad voodi transportimise kergeks. Britton Siesta voodil on kaks magamistasandit. Ülemisel tasandil magab laps beebina. Ülemiselt tasandilt on beebit lihtne voodist välja tõsta või teda jälgida. Kui laps kasvab suuremaks, saab ülemise tasandi eemaldada ning laps magab alumisel tasandil. Reisivoodi pikemad küljed on on võrgust, mis võimaldab hea õhuvoolu ning laps näeb voodist välja ja ema jällegi voodis magavat last. Britton Siesta reisivoodi ühel küljel on lukuga ava, juhuks kui laps soovib ise voodist välja tulla. Teisel küljel tasku mänguasjade või muu lapseasjade hoiustamiseks. Komplektis sisaldub ka sääsevõrk. Voodit on lihtne niiske lapiga puhastada.

Toote kirjeldus:
- moodsast melange-kangast
- kahetasandiline magamisasend
- ühel küljel lukuga ava
- teisel küljel on tasku mänguasjade ja muude tarvete hoiustamiseks
- suured seisupiduritega rattad
- sääsevõrk
- lihtne pakkimissüsteem
- kandekott

Britton Siesta reisivoodi ülemisele tasandilisel tohib panna kuni 6,8kg kaaluva lapse ja alumisele tasandile kuni 15kg kaaluva lapse.

Kaal: 13 kg.

Mõõdud: P 124,5 x L 64,5 x K 78 cm.

Kokkupandult: P 23 x L 23 x K 78 cm.

Spetsifikatsioonid

10.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.