Käru Britax SMILE II, Lagoon Green/türkiis 890490902

Käru Britax SMILE II, Lagoon Green/türkiis 890490902 Britax

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
589 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mitmekülgse Britax SMILE II lastekäruga reisib laps mõnusalt ja kaitstult iga ilmaga. Polsterdatud ja reguleeritava lükkesangaga varustatud käru on varustatud kerge alumiiniumkarkassi ning suure, pikendatava kaarvarjuga, millel on päikesesirm ja piilumisaken. Tänu suurepärasele vedrustussüsteemile ja pöörlevatele esiratastele liigub praktiline käru pehmelt ja on ühtviisi kergelt juhitav nii kitsastes koridorides kui ka keerulisemal maastikul. Rattaid on võimalik lukustada ka vaid otse sõitmiseks. Tänu automaatsele kokkupanekumehhanismile on alumiiniumkarkassiga käru vaid ühe käega kokku- ja lahtivõetav. Rattad on eemaldatavad ja lihtsustavad nii näiteks käru transportimist autos. Lastekärul on reguleeritav jalatugi ning eemaldatav ja pööratav istmeosa, mille seljatuge on võimalik seadistada mitmesse erinevasse asendisse, vajadusel isegi magamisasendisse. 5-punkti turvavöödel on polsterdatud õlapadjad. Istme all on mahukas pakikorv, kuhu mahuvad kõik ostud. Käru on tänu 3M"Scothclite" helkurribadele suurepäraselt nähtav ka pimedates oludes. Soovi korral võid muuta käru praktiliseks Travel System mudeliks ja kasutada käruraamil integreeritud Click & Go adapteri abil nii turvahälli, vankrikorvi kui pehmet kookonit. NB! Turvahäll, vankrikorv ja kookon ei kuulu komplekti, vaid need tuleb eraldi juurde tellida.
BRIO SMILE II KÄRU:
• Sobib koos vankrikorvi, turvahälli ja kookoniga (ei kuulu komplekti!) alates vastsündinueast kuni 17 kg kaaluvale lapsele
• Kerge alumiiniumkarkass
• Rattaraamile integreeritud Click & Go adapterid
• Pööratav istmeosa, mõõdud (l x s): 30 x 23 cm
• Reguleeritav lükkesang, kõrgus: 83-113 cm
• Istmeosa seljatugi on reguleeritav kuni magamisasendini: pikkus 42 cm
• Reguleeritav jalatugi, pikkus 25 cm
• 5-punkti turvavööd
• Suur, reguleeritav kaarvari koos päikesesirmi ja piilumisaknaga; päikesekaitsefaktor UPF 50+
• Lukustatavad, pöörlevad esirattad Ø 19 cm
• Õhktäitega tagarattad Ø 28 cm
• Eemaldatavad rattad
• 3M"Scotchlite" helkurid
• Mahukas pakikorv; maksimaalne kaal 7 kg
• Mõõdud avatult (k x l x s): 105 x 57 x 100 cm
• Mõõdud kokkupandult (k x l x s): 34 x 57 x 85 cm
• Kaal: 13 kg
• 2-aastane garantii.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.