Käru Britton 4Style 2, Mocha 890449558

Käru Britton 4Style 2, Mocha 890449558 Britton

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
269 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Britton® 4Style² jalutuskäru/vankrikorvi komplekt on sobiv liikuvale ja mobiilsele inimesele. Komplektis olev turvahälli adapter võimaldab vanker/käru raami kasutada ja kaasa võtta ka ainult turvahälli tarbeks. Raam on kompaktne ja väikeseks kokku pandav.Tänu suurtele õhkkummidega ratastele ja esirataste pöörlemisele on vankriga mugav liikuda nii maastikul, kui linnateedel.

Toote kirjeldus:

Jalutuskäru:
- 360° pööravad ning lukustatavad esirattad
- seljatoe asend vabalt reguleeritav (ka magamisasend)
- kõrguses reguleeritav lükkesang
- polsterdatud 5-punkti turvarihmad
- kõrguses reguleeritav jalatugi
- eemaldatav turvakaar
- kaarvarjul suur klapiga aken
- kaarvarju tagaosas mahukas tasku
- mahukas ostukorv
- pumbatavad kummirattad on kergesti eemaldatavad
- ühe-jala jalgpidur
- tagumistel ratastel amortisaatorid
- jalakate
- komplektis putukavõrk ja vihmakile
- alumiiniumraam
- lihtsalt eemaldatav ning pestav kattematerjal
- komplektis adapterid MaxiCosi turvahällile ( ei sobi mudelile Citi SPS)


- vastab Euroopa Turvalisusstandardile EN1888
- mõõdud lamamisasendis: P 85 cm x L 32 cm
- esiratta läbimõõt 18 cm tagaratta läbimõõt 30cm
- kaal 12,9 kg

Vankrikorv:
- vankrikorv kõva puidust põhjaga
- paks ning äärmiselt mugav madrats
- kaarvarjus pisike aken ning mugav tasku
- vankrikorvi saab kasutada ka reisivoodina
- vankrikorvi on külgedel olevatest tõstekohtadest mugav kanda
- mõõdud: P 68 cm x L 31 cm

Spetsifikatsioonid

12.9 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.