HABA lauamäng Rhino Hero 890805807

HABA lauamäng Rhino Hero 890805807

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
10,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mis see on? Kas ninasarvik ronib mööda seinu ülesse? Tõepoolest. Superkangelane loomaderiigist ronib kartmatult kõrgetel majadel ja valvab varaste ja võrukaelte järele. Ta on tugev nagu lõvi ja tark nagu rebane, kuid samuti raske nagu ninasarvik. Seega, kui Rhino Hero on lähedal, siis võib ka kõige tugevam torn kõikuma hakata. Kas sa aitad Rhino Herol teostada oma missiooni kõikuval ehitisel?

Mängukarbis on:
31 katuse kaarti( tegevus kaarti)
28 seina kaarti
1 alustuskaart
1 Rhino Hero
Mängujuhend

Mängu eesmärk:
Mängijad ehitavad koos kaartidest maja Rhino Hero jaoks, korrus korruse järel, kuni nad suudavad. Nagu päris maja, koosneb see seintest ja lagedest. Kuna sa ei tea kunagi, kui kõrge maja tuleb, siis laekaardid näevad välja nagu katus. Märgid katusekaartidel näitavad, kuidas seinakaardid järgmisel korrusel peavad asetsema. Sümbolid katusekaartidel näitavad ehitamise tingimusi, mis võivad varieeruda. Mängu eesmärk on olla esimene, kes saab oma katusekaartidest lahti.

Lauamäng 2-5 mängijale
Mängu aeg 5-15 minutit

Spetsifikatsioonid

18.2 cm

4.3 cm

12.1 cm

5

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.