Lego Friends 41362 Heartlake'i linna supermarket 900996041

Lego Friends 41362 Heartlake'i linna supermarket 900996041 LEGO

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
18,95 €
34,95 €
Säästad 16,00 €
-46%
Allahindlus kehtib 20.05.2020 - 27.05.2020
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Komplekti toidupood ja auto on erilisel põhiklotsidest alusel, tänu millele saavad ka esimest korda ehitajad iseseisvalt ja uhkusega ehitisi, sõidukeid ja muud ehitada. Komplektile lisatud lihtne ehitus- ja mängujuhend aitab teie noorel ostlejal mõista ehitussammude vajadust ning arendab tema kujutlusvõimet ja enesekindlust. See tuttava LEGO Friendsi sarja komplekt sobib ideaalselt LEGO klotsidega ehitamise alustamiseks. Lihtsa LEGO mängupoe juurde kuuluvad auto, eraldi kohvikuosa ja palju toiduaineid, tänu millele jagub fantaasialendu ja mängurõõmu pikkadeks tundideks. Ehituskomplektis on 2 mininukufiguuri.

LEGO® 4+ ehitus- ja mängukomplektid on kavandatud lõbusaks ja lihtsaks, et laste enesekindlus hõlpsa ehitusprotsessi käigus kasvaks, ning need sobivad hästi LEGO klotsidega ehitamise alustamiseks.
Komplektis on 2 mininukufiguuri: Stephanie ja Olivia.
Selle supermarketikomplekti juurde kuuluvad hõlpsalt kokkupandav automudel, kassaaparaadiga pood ja eraldi jäätisekohvik.
Tarvikukomplektis on sellised elemendid nagu laste poekäru, kala, serveeritud jäätised, sarvesai, pulgajäätis, porgand, pudel, õun, banaan, apelsinimahl, piim, helvesteops ja rahatäht.
Mängusupermarketi juurde kuulub lihtne põhiklotsidest alus, mis võimaldab teie lapsel põnevas LEGO® Friendsi seiklustemaailmas kiiresti ehitamisega pihta hakata.
Osasid 140 tk
Vanusele 4 +
Hoiatus! Toode ei sobi alla 3 aastastele lastele. Sisaldab pisidetaile.

Spetsifikatsioonid

0.355 kg

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.