Buki sipelgauurija 890766982

Buki sipelgauurija 890766982

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
20,45 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vaata sipelgaid, kuidas nad omavahel suhtlevad, toituvad ja söövad. Akvaarium on mõeldud sipelgate uurimiseks ja vaatamiseks, kuidas nad kaevavad tunneleid. Elupaik sisaldab toitvat geeli, mis hoiab sipelgad hea tervise juures.
Karbis on: Akvaarium koos toitegeeliga, suurendusklaas ja pulk.
Sipelgaid ei ole pakendis, Geel on anti-toksiline.

1) Mine oma vanemaga loodusesse, et leida mõned sipelgad.
2) Enne, kui sinu sipelgad akvaariumisse sisse kolivad, pead neile valmistama tunnelid. Kasuta pulka, et teha neli auku 3 cm sügavusse geeli sisse.
3) Kasuta pulka või teelusikat, et juhatada sipelgad akvaariumisse. Pärast igat sipelga paigutust sule akvaarium, et nad ei põgeneks.

Kuidas püüda sipelgaid?
1) Võta plastikust veepudel ja palu vanemal teha korgi sisse mõned augud.
2) Pane natuke moosi pudelisse ja aseta nüüd pudel sipelgapesa lähedale. Ole kannatlik.
3) Kui mõned sipelgad on juba pudelis, saad nad transportida oma uude elupaika.
Ole ettevaatlik! Ära kunagi katsu sipelgat, ta võib nõelata, hammustada või pritsida sinu nahale ärritavat happelist vedelikku.

Kuidas hoolitseda sipelgate eest:
1) Hoia akvaarium turvalises, stabiilses ja kuivas kohas. Temperatuuril 18-27 C
2) Toitegeel sisaldab kõike toitaineid ja vett, mida sipelgad eluks vajavad. Ära lisa midagi muud sipelgate elupaika.
3) Töösipelgad elavad keskmiselt 2-3 kuud. Ära hoia neid liiga kaua akvaariumis. Kui oled oma uurimuse lõpetanud, siis vabasta nad uuesti loodusesse.
4) Kui oled akvaariumi tühjendanud, siis puhasta see täiskasvanu abiga. Kasuta selleks puhast lappi või loputa tunnelid puhta veega.
5) Kui kasutasid puhastamiseks vett, siis oota, kui see on ära aurustunud, enne, kui paned akvaariumisse uued sipelgad.

NB! Toote värvid võivad varieeruda.

Spetsifikatsioonid

0.63 kg

22.0 cm

6.0 cm

22.0 cm

6

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.