Elektriline maastur Volvo XC90, punane 900994200

Elektriline maastur Volvo XC90, punane 900994200

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €
429 €
Säästad 90,00 €
-21%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Suur ja võimas nahksisuga uus Volvo XC90.
Kõrge kvaliteediga plastikust elektriline maastur.

- turvavööd
- käivitub võtmest keerates (kaasas 2 komplekti võtmeid)
- kaugjuhtimispult
- LED esituled ja tagatuled
- valgustatud armatuurlaud
- erinevad hääled roolil
- sisseehitatud Audio süsteem
- avanevad uksed
- kapott käib lahti ja saab kasutada panipaigana
- vastupidavad EVA Soft rehvid
- mootor 2 x 45 W
- aku 12 V 7 Ah
- 2 käiku edasi ja 2 tagasi (kiire ja aeglane)- kaugjuhtimispuldiga autot juhtides
- automaatne kiiruse kasv kui laps sõidab ise autoga
- 4 amorti
- kiirus 3 - 6 km / h
- tühimass 31 kg
- max koormus 40 kg
- laadimisaeg 8 tundi
- sõiduaeg 1 tund, olenevalt läbitavast maastikust

Sõiduki mõõtmed:
- pikkus 130 cm
- laius 75 cm
- kõrgus 70 cm

Ratta läbimõõt 30 cm

Spetsifikatsioonid

22 kg

Jah

1-2 tundi

Jah

Jah

2 edasi, 2 tagasi

Jah

Ei

Jah

Jah

2 - 4 km/h, 4 - 6 km/h

12 V 7 Ah

8-12 tundi

2 x 45 W

jah

Volvo

30 kg

Maastur

punane

31.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.