Köök Amanda 2, pähkel/beez 911222019

Köök Amanda 2, pähkel/beez

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Köök Amanda 2, pähkel/beez 911222019

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €
429 €
Säästad 150 €
-35%
Allahindlus kehtib 28.08.2019 - 25.09.2019
Kaasa kingitus Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kampaania! Ostes köögi Hansapostist on sul võimalik saada tasuta kingituseks kraanikauss Franke mõõtudega 60 x 80 cm, väärtusega 50 eur. Kingituse saamiseks lisa ostukorvi kood 340042299. Soodustus rakendub ostukorvi viimasel sammulMoodne kahes toonis köögikomplekt!
- köögikomplekt on valmistatud kvaliteetsest mööbliplaadist
- alumine osa koosneb kolmest moodulist, mis on omavahel vahetatavad
- ülemine osa koosneb neljast moodulist, mis on omavahel vahetatavad, kahel moodulil on ustel klaasid
- alumise kapi sügavus (sügavus ilma töötasapinnata) 44 cm, tööpind 60 cm
- kapiuste värv - pähkel/beež
- ülemiste kapiuste taga on 1 riiul, ühel moodulil on klaasuksed, mis liiguvad pehmelt amortisaatoritel.
- alumiste kapiuste taga on 1 riiul, valamukapi uste taga ei ole riiulit
- sahtel liigub metallist siinidel,
- käepidemed on metallikvärvi
- töötasapinnad on kõigil alumistel kappidel, välja arvatud valamukapil
- valamu ei kuulu komplekti, sobib pealepandav valamu 60x80 cm
- töötasapind 28 mm paks, graniidivärvi


Mõõdud:
Kõrgus: 200 cm
Laius: 260 cm
Sügavus: 60 cm

Spetsifikatsioonid

140

mööbliplaat

plastik

140

pähkel

Kaasa kingitus, Kuupakkumine

mitmevärviline

32.2 kg

200.0 cm

60.0 cm

260.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.