Köök Margaret 3, pähkel 911222023

Köök Margaret 3, pähkel

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Köök Margaret 3, pähkel 911222023

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
449 €
650 €
Säästad 201 €
-31%
Kaasa kingitus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kampaania! Ostes köögi Hansapostist on sul võimalik saada tasuta kingituseks kraanikauss Franke mõõtudega 60 x 80 cm, väärtusega 50 eur. Kingituse saamiseks lisa ostukorvi kood 340042299. Soodustus rakendub ostukorvi viimasel sammulSuperpakkumine kaunile köögile!
- köögikomplekt on valmistatud kvaliteetsest melamiinkattega mööbliplaadist
- lisariiulid ülemiste kappide all, mahutavad teie köögitarbed ja maitseained.
- alumine osa koosneb neljast moodulist, mis on omavahel vahetatavad
- ülemine osa koosneb neljast moodulist, mis on omavahel vahetatavad, kahel moodulil on ustel klaasid
- ülemise kapi sügavus 31 cm, alumiste kappide sügavus 45 cm (ilma töötasapinnata, tööpind 60 cm)
- kapiuste värv - pähkel
- ülemiste kapiuste taga on 1 riiul, kahel moodulil on klaasist uksed
- alumise kapiuste taga on 1 riiul, valamukapi uste taga ei ole riiulit
- sahtel liigub metallist siinidel,
- käepidemed on metallikvärvi
- Töötasapinnad on kõigil alumistel kappidel, välja arvatud valamukapil
- valamu ei kuulu komplekti, sobib pealepandav valamu 60x80 cm
- Töötasapind 28 mm paks, pähklivärvi


Mõõdud:
Kõrgus: 200 cm
Laius: 260 cm
Sügavus: 60 cm

Spetsifikatsioonid

185

mööbliplaat

plastik

185

pähkel

Kaasa kingitus

naturaalne

187.0 kg

200.0 cm

60.0 cm

260.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.