TOP SERENE LUX BLACK Sleepwell kattemadrats mööblikangast servaga 160 x 200, must 340047197

TOP SERENE LUX BLACK Sleepwell kattemadrats mööblikangast servaga 160 x 200, must 340047197

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
359 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Top Serene Lux mööblikangast servaga - Kattemadrats tõelisele unegurmaanile
Kattemadratsi sisuks on 5 cm perforeeritud Serene™ poroloon , mis moodustab keha ümber pehme ja mõnusa vormi, tagades nii lihaste ja luustiku maksimaalse lõdvestuse.
Serene™ poroloon on oma omadustelt sarnane visco ehk „mälu“-porolooniga, kuid ta ei „hangu“ madalamatel temperatuuridel, säilitades oma head omadused ka jahedas.
Madratsikate on eemaldatav ja keemiliselt puhastatav
Tootes kasutatav vill, puuvill, vatiin ja pealiskangas vastavad rahvusvahelisele Öko-Tex 100 standardile.
Tootel on Eesti Allergialiidu tunnusmärk.
Toote kõrgus 7 cm
Toodetud Eestis
Saadaval on mõõdud 16 0, 180 x 200 cm. Võimalik on tellida ka erimõõte pikkusega 190 cm ja 210cm.
Vaata värvivalikut rippmenüüst!
Pilt on illustratiivne.

Spetsifikatsioonid

must

200.0 cm

7.0 cm

160.0 cm

160x200 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.