Madrats Dormeo Aloe Vera 140 x 200 340030589

Madrats Dormeo Aloe Vera 140 x 200 340030589

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
243 €
309€
Säästad 66€
-21%
ALE Hopp



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Dormeo Aloe Vera sisu on valmistatud kvaliteetsest Ecocell materjalist, mis pakub kehale tuge ja tagab seljale korrektse positsiooni. Madrats hoolitseb Teie keha eest, sest Teie keha kohandub madratsiga, pakkudes Teile rahuliku öö ning värske hommiku. Avatud struktuur laseb madratsil suurepäraselt „hingata“, niimoodi püsib see värskena ja madratsi sisu puhtana. Puhtuse hoidmine: CleanEffect® Dormeo Aloe Vera madratsi kate on rikastatud Aloe Veraga, mis muudab madratsi sama pehmeks ja siledaks nagu siid: - toetab immuunsüsteemi, - rahustab, lõõgastab ja pakub sulle hämmastavat und. Dormeo Aloe Vera on vaakumpakendatud uudsel moel. Madrats võtab oma loomuliku kuju 15 minutit peale pakendi eemaldamist. Siiski peaks madrats enne kasutamist seisma 6 tundi, et täielikult võtta oma õige kuju. Sisu paksus: 14 sentimeetrit Katte paksus: 2 sentimeetrit Madratsi paksus kokku: 16 sentimeetrit

Spetsifikatsioonid

200.0 cm

18.0 cm

140.0 cm

140x200 cm

ALE Hopp

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.