Vedrumadrats BLUE BONELL Sleepwell, 160x200 cm 900535015

Vedrumadrats BLUE BONELL Sleepwell, 160x200 cm 900535015

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
133 €
166€
Säästad 33€
-20%
MööbliALE



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aprillis toome Sulle uue madratsi üle Eesti soodustingimustel koju ja soovi korral viime vana TASUTA minema! Sinu võit 40€!
Tutvu Hansaposti laia madratsivalikuga www.hansapost.ee
Vana madratsi tasuta äraviimiseks lisa ostukorvi madratsivahetuse utiliseerimise toode koodiga 340037876.

Vedrumadrats BLUE Bonell, Sleepwell - lihtne ja taskukohane toode.
Klassikaline bonell-vedrustusega mudel. Seda vedrusüsteemi iseloomustab pikk kasutusiga, stabiilsus ja vastupidavus. Mugavust lisab vedruploki peal olev vildikiht. Mõlemad pooled on vooderdatud kvaliteetse porolooniga. Tänapäevane poroloon on väga hea madratsimaterjal: laseb õhku läbi, ei vaju ära ning ei kogu endasse lõhnu. Viimase 10-20 aasta jooksul on porolooni arendatud niivõrd, et see on maailmas üks enam kasutatavamaid pehmendusmaterjale.
Eriti hästi sobib poroloon allergikutele, sest see materjal on väga ebasobiv voodilestade elupaigaks. Sleepwelli toodetes kasutatava porolooni on heaks kiitnud ka Eesti
Allergialiit.
Madrats on kaetud tepitud polüesterkangaga.
Madratsikate on eemaldatav ja pestav kuni 40° C vees.

Kõrgus: 18cm

Saadaval erinevas mõõdus. Vaata rippmenüüd!
Kauba toimetame kätte ainult kulleriga.

Meilt on võimalik tellida ka erimõõdus madratseid, mida käsitletakse eritellimusena. Küsi pakkumist hansapost@hansapost.ee

Spetsifikatsioonid

200.0 cm

18.0 cm

160.0 cm

Sleepwell Blue

eemaldatav kate

2

160x200 cm

MööbliALE

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.