Vedrumadrats BLUE ORTHOPEDIC Sleepwell, 80x200 cm 900535031

Vedrumadrats BLUE ORTHOPEDIC Sleepwell, 80x200 cm 900535031

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
121 €
151€
Säästad 30€
-20%
MööbliALE



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vedrumadrats BLUE Orthopedic, Sleepwell - magamismugavus jäigema aseme austajatele.
Madratsis on kasutusel 5-tsooniline pocket-vedrusüsteem, mille puhul on vedrud jagatud eri tsoonidesse vastavalt inimkeha erinevate piirkondade vajadustele: õlad ning puusavöö
vajuvad rohkem madratsisse, vabastades selgroog pingetest.
Madratsi üks pool on pehmendatud kvaliteetse profileeritud porolooniga, teisel poolel on jäikuse lisamiseks kasutatud naturaalset kookost. Sellest tulenevalt on madratsi pooled erineva pehmusega, mis annab võimaluse valida sobiva mugavusastmega pool.
Madrats on kaetud tepitud polüesterkangaga.
Madratsikate on eemaldatav ja pestav kuni 40°C vees.
Madratsi paksus: 20 cm

Saadaval erinevas mõõdus. Vaata rippmenüüd!

Toodet käsitletakse vajadusel eraldi saadetisena.
Kättetoimetamine ainult kulleriga.

Meilt on võimalik tellida ka erimõõdus madratseid, mida käsitletakse eritellimusena. Küsi pakkumist hansapost@hansapost.ee

Spetsifikatsioonid

200.0 cm

0.0 cm

80.0 cm

Sleepwell Blue

1

80x200 cm

MööbliALE

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.