Vedrumadrats RED POCKET MEDIUM Sleepwell, 160x200 cm 900535055

Vedrumadrats RED POCKET MEDIUM Sleepwell, 160x200 cm 900535055

302 €
378€
Säästad 76€
-20%
SügisALE



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vedrumadrats RED POCKET Sleepwell - enimostetud madrats Sleepwell'i kollektsioonis.
RED POCKET MEDIUM on keskmise jäikusega vedrumadrats. Madratsis on kasutusel 5-tsooniline pocket-vedrusüsteem, mille puhul on vedrud jagatud eri tsoonidesse vastavalt inimkeha erinevate piirkondade vajadustele: õlad ning puusavöö vajuvad rohkem madratsisse, vabastades selgroog pingetest. Õla all on vedru 1,8 ja keha keskosas 2,0.
Lisaks väga heale vedrustusele, on madratsi mõlemad pooled vooderdatud high resilience porolooniga, mis on mugavam ja vetruvam kui klassikaline poroloon. Sleepwelli madratsites kasutatava porolooni on heaks kiitnud ka Eesti Allergialiit.

Täiendava mugavuse loomiseks on madratsi ühel poolel kasutatud pehmenduseks 100% puuvilla kihti ning teisel pool 100% villakihti. Puuvillaga pool on mõeldud kasutamiseks suvisel perioodil, mil keha tahab rohkem hingata ning villaga pool talvel, kui keha vajab rohkem soojust.
Kangas on Sensity™ töötlusega.
Sensity™ on ainulaadne madratsikatte töötlemiseks loodud tehnoloogia, mille käigus lisatakse kangale mikrokapslid looduslike probiootiliste bakteritega. Need imelised bakterid on inimesele täiesti ohutud, kuid tekitavad madratsikattel mikrofloora, mis ei sobi elutsemiseks tolmulestadele, hallitusseentele ja kahjulikele bakteritele. Mikrokapslid on kinnitunud kanga kiududesse ja
inimkehaga kokkupuutumisel tekkiv hõõrdumine vabastab järk-järgult baktereid – nii on pidevalt tagatud kaitse soovimatute voodikaaslaste vastu.
Sensity™ probiootilised bakterid on kasulikus, sest:
• Imavad niiskust ja puhastavad madratsi inimkeha poolt eritatavatest jääkidest, mis oleks vastasel juhul toidulauaks tolmulestadele ja allergiat põhjustavatele bakteritele.
• Takistavad tolmulestade, hallituse ja kahjulike bakterite tekkimist.
• Neutraliseerivad ebameeldivad lõhnad madratsis.
Mida teeb Sensity™?
• Tagab parema hügieeni ja puhtuse.
• Vähendab allergia ning hingamisprobleemide tekkimise ohtu.
• Neutraliseerib ebameeldivad lõhnad.
• Mikrokapslite erilise tehnoloogia tõttu kestab Sensity™ mõju kuni 10 aastat.

Madratsikate on eemaldatav ja pestav kuni 40° C vees.
Madratsi paksus: 20cm

Saadaval on mõõdud 80x200, 90x200, 120x200, 140x200, 160x200 ja 180x200 cm.

Toodet käsitletakse vajadusel eraldi saadetisena.
Kättetoimetamine ainult kulleriga, saatekulu 19,99.

Meilt on võimalik tellida ka erimõõdus madratseid, mida käsitletakse eritellimusena. Küsi pakkumist hansapost@hansapost.ee

Spetsifikatsioonid

200.0 cm

0.0 cm

160.0 cm

2

160x200 cm

SügisALE

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.