Hea Une ABC C-sarja madrats 90x200 340031795

Hea Une ABC C-sarja madrats 90x200 340031795

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
475 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

C-sarja madratsis on kasutatud multipocket ehk taskustatud vedrusüsteemi 500 vedru/m2 kohta, kus vedrusid on ruutmeetril üle kahe korra rohkem, kui lihtsalt pocket madratsis.
Selline vedrutüüp toestab keha veelgi paremini, vabastades selgroo ja lihaskonna pingetest. Nii vahetab inimene unes vähem asendeid, uni on sügavam ja inimene puhkab paremini välja.
Madratsil on täiendava mugavuse loomiseks ühel poolel kasutatud pehmenduseks loodusliku kautšuki baasil toodetud latekskihti ning teisel poolel puuvillavilti ja lambavillavatiini.
Puu- ja lambavillaga pool on mõeldud kasutamiseks talvisel perioodil, mil keha vajab rohkem soojust, lateksiga pool on kasutaiseks suvel, kui keha tahab rohkem hingata ja vähem soojust.
C-sarja madratsi pehmusastmeks on JÄIK, 1,4mm.
Madrats on kaetud kvaliteetse stretškangaga.

Toode on saadaval erinevas mõõdus. Vaata rippmenüüd!

Spetsifikatsioonid

23.0 kg

200.0 cm

18.0 cm

90.0 cm

1

90x200 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.