Vedrumadrats Fandango 120 x 200 cm 340048904

Vedrumadrats Fandango 120 x 200 cm 340048904

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
181 €
259€
Säästad 78€
-30%
Parima hinna garantii



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vedrumadrats Fandango – kvaliteet mõistliku hinnaga.
7-tsoonilise pakitud vedruplokiga kvaliteetmadrats, mis pakub suurepärast tuge kogu kehale. Ühele poolele on lisatud naturaalsest kookosest lisakiht, mis parandab niiskuse ära juhtimist voodist ning ühtlasi muudab selle pinna jäigemaks. Madratsi mõlemad pooled on vooderdatud Flexifoam(TM) porolooniga. Madratsi kate on antiallergilise töötlusega, 2 osas eemaldatav ning pestav 60-kraadises vees. Toote mugavamaks transportimiseks on see keeratud rulli.
Saadaval on mõõdud 80, 90, 100, 120, 140, 160 ja 180 x 200. Madratsi kõrgus on 20 cm.

Vedrumadratsi tehnilised andmed on alljärgnevad:
- 7-tsooniline pakitud vedru, vedrutraadi läbimõõt 1.8/1.9 mm
- Mõlemal poolel 3cm Flexifoam(TM) poroloon
- Lisakihid vedruploki peal: ühel pool kookos, teisel poolel vilt
- Madratsi kate antiallergilise töötlusega, eemaldatav 2 osas ja pesatv 60C
- Rullpakendis
Erinevad suurused, valik rippmenüüst!

Spetsifikatsioonid

valge

20.0 cm

200.0 cm

120.0 cm

120x200 cm

Parima hinna garantii

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.