Vedrumadrats HILDING Family Fandango Medicott 80 x 200 cm 340052008

Vedrumadrats HILDING Family Fandango Medicott 80 x 200 cm 340052008 HILDING

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
142 €
189 €
Säästad 47,00 €
-25%
Allahindlus kehtib 21.11.2019 - 24.12.2019
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

o Hilding’u bränd kuulub Hilding Anders AB-le, mis on Euroopa suurim madratsitootja. Hilding’u tooted tunneb ära kvaliteetsete materjalide ning erakordse magamismugavuse järgi.
o Family Fandango on madrats, mis toetab Sinu keha ning on sobilik keskmisest jäigema magamisaseme austajale
o madrats on kahepoolne – ühel poolel on kasutatud naturaalset kookost, teisel vilti. Nii on võimalik valida endale sobivama jäikusega pool
o magamismugavuse tagab madratsi 7-tsooniline taskustatud vedrustus, mis pakub kehale märgatavalt paremat tuge võrreldes tavalise tsoneerimata vedrustusega
o vedrutraadi läbimõõt 1,8/1,9 mm, vedrude arv 256 vedru/m² kohta
o pehmenduseks on madratsi mõlemad pooled vooderdatud kvaliteetse 3 cm Flexifoam porolooniga
o tegemist on uudse porolooniga, mis on erakordselt elastne ning sobitub ideaalselt erinevate kehakujudega pakkudes Sinu kehale tuge just sealt kust vaja
o Medicott allergiaid vähendav nahasõbralik madratsikate, mis takistab hallituse ja bakterite levikut
o lihtsustamaks madratsi hooldamist on madratsikate lukuga eemaldatav kaheks osaks ja pestav kuni 60ºC temperatuuril
o jäigem pehmustase
o mugavamaks transportimiseks on madrats pakitud rulli
Madrats on saadaval erinevates suurustes, vaata valikut rippmenüüst.

Spetsifikatsioonid

11.78 kg

200.0 cm

21.0 cm

80.0 cm

Family

80x200 cm

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.