Vedrumadrats Hypnos THEIA 160х200 340033703

Vedrumadrats Hypnos THEIA 160х200 340033703

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
387 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Theia on anatoomiline, hästi keha toetav ning ühelt poolt kookosega vooderdatud madrats.
Pocket-vedrustusegamadrats toetab ja järgib keha. Kehakaal jaguneb ühtlaselt madratsile tänu vedrude süsteemile, kus iga vedru vetrub iseseisvalt. Hääletu ning sõltumatu pocket-vedrustus tagab rahuliku une. Vedruplokk asetseb poroloonkarbis, mis tagab tugeva välisvormi ja vastupidavuse. Madrats on kahepoolne, ühel pool kookos vooderdatud puuvillaga, teisel pool poroloon vooderdatud puuvillaga. Tänu pehmetele äärtele on voodisse võimalik panna kaks erinevat madratsit kusjuures madratsite vahekoht ei ole tuntav. Pealispind on Silver Protect töötlusega – tolmulestade vastane, antibakteriaalne töötlus, niiskuse ärajuhtimine magamiskohalt ja antistaatiline.

Theia madratsi tehniline info:

Taskustatud (pocket) vedrustus: 245 vedru/m2, vedrutraadi läbimõõt 1,9 mm
Vooderduseks ühel pool poroloon tihedusega 25 kg/m3, teisel pool kookosmatt..
Mõlemad pooled on vooderdatud puuvillaga (400 gr/m2).
Madratsi küljed: tugevast poroloonist tihedusega 30 kg/m3.
Kangas: veniv kangas, tepitud mahulise vatiiniga (200 gr/m2).
Saadaval erinevas mõõdus. Vaata rippmenüüd!
Toote paksus 18 cm

Spetsifikatsioonid

200.0 cm

18.0 cm

160.0 cm

2

160x200 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.