Diivanvoodi Amigo 2LK, 2-kohaline sinine Inari 87 340034954

Diivanvoodi Amigo 2LK, 2-kohaline sinine Inari 87 340034954

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
306 €
420€
Säästad 114€
-27%
MööbliALE



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Diivanvoodi Amigo karkass on valmistatud puidust, vineerist, puitlaastplaadist ja puitkiud-plaadist. Diivan on kaetud kvaliteetse mööblikangaga.
Vaata värvivalikut rippmenüüst!
Toote pilt on illustratiivne! Seljatoe padjad on ühevärvilised.
Istmes on kasutatud zik-zak vedrustust.
Istumisosa on poroloonist, mis on kaetud pehme vatiiniga. Seljatoepatjade katted on lukuga eemaldatavad.
Magamisosa mõõdud on avatuna 198 x 109 cm.
Diivani tagumine külg on samuti kaetud kangaga, seega sobib diivan paigutamiseks toa keskele.
Toodetud vastavalt ISO 14001:2004 JA 9001:2008 kvaliteedinormidele Eestis.

Mõõdud:
Kõrgus: 73 cm
Laius: 164 cm
Sügavus: 95 cm

Spetsifikatsioonid

Amigo

eemaldatav kate

kangas

2

plastik

sinine

73.0 cm

95.0 cm

164.0 cm

MööbliALE

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.